Nowe serie na blogu - wasza decyzja!


Cześć! Ostatnio myślałam nad rozpoczęciem dwóch serii. Jedna będzie stała, druga byłaby tylko tymczasowa. Chciałabym, abyście pod postem napisali, co o nich sądziecie. Oto one!




#1


Relacje w PLL - czy przeciwieństwa rzeczywiście się przyciągają?

W tej serii opisywałabym relacje dwóch osób z serialu. Na początku myślałam tylko o pisaniu o parach, ale jest ich zdecydowanie za mało na dłuższą serię, więc nie pojawią się tam tylko one. Patrzylibyśmy na ich cechy charakteru, gust, zainteresowania i parę innych rzeczy. Jeśli podoba wam się ten pomysł, proszę o podsunięcie pierwszej relacji, o której chcielibyście poczytać :)

#2


Przerwa w PLL - porozmawiajmy o poprzednich sezonach!

Tu, jak sama nazwa wskazuje, zajmiemy się rozmawianiem o poprzednich sezonach. Będzie to coś typu 30 days PLL challenge, tylko tutaj będzie trwać aż do wtorku 20 czerwca. Będę zadawać wam pytania, na które również będę odpowiadać. To, kiedy zacznę dodawać posty zależy tylko od tego, jak szybko w komentarzach zobaczę pozytywny odzew n.t. tej serii.


To tyle ze spraw informacyjnych. Chciałabym jeszcze podziękować wam za to, ile osób skomentowało teorię, którą niedawno dodałam. To naprawdę motywuje i mam nadzieję, że częściej będę miała okazję zobaczyć taką ilość pozytywnego odzewu! xx

Udostępnij:

5 komentarze

  1. W sumie to podobają mi się obydwie opcje :D Ta pierwsza może być ciekawa, a druga wypełni pustkę, kiedy serialu nie będzie i nie pozwoli nam o nim zapomnieć. Jestem za :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 2 definitywnie! Ciekawsza i poza tym seria o związkach z serialu już była a i nietypowych związkach aktualnie prowadzi Nox także druga opcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym chodziłoby mi o te istniejące relacje w PLL jak np. Sparia, na związkach raczej by się nie skupiała, bo jest ich za mało. Poza tym, jak to wcześniej napisałam, byłoby to tylko o tym, co w serialu już istnieje. ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...