Najśmieszniejsze przeróbki internetowe #10


Miłego oglądania kolejnych przeróbek!



Moja twarz przez 99% czasu



Kiedy przypominasz sobie, że nie ma PLL do czerwca



Pamiętacie, gdy Hanna prawie "zabiła" Caleba różową, futrzastą lampką? 

Co ty tu robisz? Prawie cię zabiłam!



Oglądając straszny film samemu w domu jak



Kiedy wiesz, że oni nie mówią prawdy


Znajdę cię, i cię zdobędę zdobędę zdobędę

W ten czy inny sposób (nawiązanie do piosenki One Direction)



Snapchatując do twojego crusha vs do twojego najlepszego przyjaciela



Kiedy wracasz do domu i nie ma jedzenia



Kiedy jesteś na  nocowaniu i twój najlepszy przyjaciel chce spać

Nie waż się zamykać oczu! 



Kiedy ktoś mówi, że mnie nie lubi





Krzycząc na twoje rodzeństwo, aby wyszli z twojego pokoju jak


Kiedy twój telefon nie jest w twojej kieszeni



Kiedy ktoś mówi, że nienawidzi PLL

Mam nadzieję, że poprawiłam wam trochę humor! xx 

Udostępnij:

10 komentarze

  1. Moja ulubiona seria ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Mina Hanny ,,kiedy nie ma telefonu'', wygrała życie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza seria ever!

    OdpowiedzUsuń
  4. "One way or another" nie jest piosenką One Direction. Oni ją tylko zaśpiewali. Piosenka należy do zespołu Blondie i ma już chyba ponad 30 lat, jak nie 40 :P Ale skąd Ty możesz taka młodziutka wiedzieć, znasz pewnie tylko kilka zespołów, które teraz powstały i są "sławne". A jest tyle dobrej starszej muzyki. Nie bez powodu dublują stare piosenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w ogóle nie jest mój typ muzyki :P Osobiście nie lubię zbytnio 'dzisiejszej' muzyki, lubię zespoły starsze, lata 70-80, ale typu AC/DC, bo takiego typu poprostu słucham. Mój dzwonek to Michael Jackson, co w ogóle dziwi moich rówieśników :D Nie znaczy to oczywiście, że nowych artystów nie słucham, ale wolę tych starszych, kiedyś teksty piosenek miały lepsze przesłanie, a dzisiaj o bardziej wartościowy tekst bardzo trudno.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...