Najśmieszniejsze przeróbki internetowe #9


Zapraszam na obejrzenie najnowszych przeróbek!



Oglądając sezon 1 vs sezon 6



Czekając na sezon 7 PLL jak



Ja, kiedy -A zabrało Hannę:



Kiedy widzisz kogoś, kto shippuje Spaleba



Shower Harvey sprawia, że jestem jak:

Mogłabym zwymiotować tylko przez patrzenie na ciebie.


Zjedz snickersa.
Co, czemu?
Bo jesteś złym Big Baden, kiedy jesteś głodny.
Dobrze.
Lepiej?
Lepiej.


TO JOHN CENAAA!


Mary miała małą dziewczynkę 
Mary miała małą dziewczynkę małą dziewczynkę małą dziewczynkę 
Mary miała mała dziewczynkę, ale została jej zabrana bo była szaloną cholerną psycholkąąąą


Lista osób w Rosewood, które jakimś cudem są spokrewnione lub jakkolwiek związane z Alison DiLaurentis


*twój crush przechodzi, zachowuj się normalnie*

Twarz Emily przez 95% czasu:
Wkurzona, smutna, ciekawa, szczęśliwa, nieśmiała, zszokowana...


Kiedy ktoś, kto nie należy do grupy chce uczestniczyć w każdej rozmowie


*Powinnaś przestać jeść za dużo, to niezdrowe!*
Ja:


Finał PLL sprawił, że byłam jak:


Kiedy każdy zgadza się z twoją teorią o PLL

Jak podobają wam się te przeróbki? Ostatnio zauważyłam, że posty z przeróbkami komentuje mniej osób niż wcześniej i zastanawiam się, czy nie przystopować trochę z tą serią. Jeśli chcecie czytać tą serię tak regularnie, jak ostatnio zaczęłam ją wrzucać, to proszę, zostawiajcie po sobie komentarze! xx

Udostępnij:

12 komentarze

  1. Pierwszy i ten ze Spalebem najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem wam że może i dobrze że historia się kończy , ale z drugiej strony to ciezko będzie bez pll, tyle lat z serialem to jak by rutyna , weszła we mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahah najlepsze z tym kiedy Twój crash przechodzi :D Moim zdaniem ta seria jest genialna w oczekiwaniu na kolejny sezon, można się trochę odstresować i pośmiać. Komentarze mało osób zostawia, bo pewnie zapominają xd Proszę kontynuujcie tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kontyujcie serie prosze!! Najlepszy z tym crushem XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę nie kończcie serii bo jest śmieszna i przynosi mi wiele śmiechu XD <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę nie kończcie serii bo jest śmieszna i przynosi mi wiele śmiechu XD <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę nie kończcie tej serii :c Hahahha Crash i miny Emily wymiatają :D genialna seria <3 - Alison

    OdpowiedzUsuń
  8. Kontynuujcie serię! Wszystkie super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha ja uwielbiam tą serię! :) wgl wszystko czytam ale rzadko komentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. ta seria jest najlepsza!! nie stopuj z nią <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Spaleb i twarz Emily najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest chyba moja ulubiona seria <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...