Więcej dodatków do The Sims, czyli Ver w akcji

Moi drodzy! Bardzo ciepło przyjęliście dodatki do gry The Sims, które wam ostatnio pokazywałam. Pojawiły się prośby o konkretne dodatki (np. suknię Alison z balu). Niestety nie znalałam, żadnych innych dodatków do tej gry, związanych z PLL. Jednak nie martwcie się!
Uwielbiam Was, Czytelników, wszystkich razem, jak i każdego z osobna. Specjalnie dla was pogrzebałam w Internecie i nauczyłam się tworzyć dodatki do The Sims!
Po więcej informacji zajrzyjcie do rozwinięcia!


Nie jestem w tym wszystkim jeszcze zbyt dobrze rozeznana i uprzedzam, że w najbliższym czasie nie będę odtwarzać sukienek Kłamczuch (chociaż może kiedyś).
Zaczęłam od stworzenia topu z wizerunkiem Alison na balu (obrazek wyżej).

Możecie napisać w komentarzach co byście chcieli zobaczyć w następnym poście. Może to być bluzka, obraz, plakat itp. z nadrukiem lub napisem związanym z daną postacią, shipem lub ogólnie PLL.
Mile widziane linki do nadruków :)

Co sądzicie o tym pomyśle?
Czy chcielibyście, żeby posty z takimi dodatkami pojawiały się regularnie?

Zostawcie propozycje na swoje dodatki w komentarzu!

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Całkiem fajne ! Może nie do końca dopracowane, ale wiadomo uczysz się, więc na razie można Ci wybaczyć kilka błędów, a potem będzie już lepiej ;) Hmm.. W następnym poście chciałabym chyba zobaczyć jakiś słodki obraz z Haleb <3 Fajnie by było mieć taki w swoim domu ^^

    Pozdrawiam, Livi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK,TAK,TAK *-* Genialny pomysł!!! - Alison

      Usuń
  2. Super! Eeee tam i tak dobrze Ci idzie, ja bym pewnie nic nie potrafiła zrobić :D Zgadzam się z Livi, też chciałabym zobaczyć obraz Haleba lub Ezrii <3 Albo plakat, na którym byłyby wszystkie Kłamczuchy *-* - Alison

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Sims 3 czy 4?

      Usuń
    2. The Sims 3 :) Chociaż 4 też mam, więc jest mi to obojętne ;p - Alison

      Usuń
  3. Moze spróbuj z zrobieniem czegoś na styl każdej kłamczuchy , jakiś zestaw cos w ten deseń nie musi to być od razu coś zaawansowanego :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...