Czy Troian i Shay zgodziłyby się na 8 sezon?


Cześć! Na FreeformUpFronts Shay i Troian zostały spytane o to, czy zgodziłyby się na 8 sezon. Jeśli chcecie się dowiedzieć, jak odpowiedziały, to zapraszam do rozwinięcia!



PLL

Czy wróciłabyś, aby nagrać sezon 8? 


Shay: Absolutnie. Oczywiście. 

Troian : Nie wiem. Myślę, że to duże pytanie. Uważam, że, jak dla mnie... Cieszę się, że zdecydowano się na sezon 7 i uważam, że dużo ludzi rownież, że to początek końca. Nie wiem, zawsze uważałam, że kontynuowanie czegoś tylko po to, aby to kontynuować, kiedy osiągnęło się już punkt kulminacyjny nie jest dobre ani dla historii, ani dla postaci, to może poprostu nie osiągnąć dobrych rezultatów. Ale naprawdę nie wiem. Jak dla mnie, powiedziano mi, że to początek końca, ale... nie wiem. Jest parę osób, które są jak: Na serio? To koniec? Jestem naprawdę podekscytowana na ten sezon, bo im bliżej końca jesteśmy, tym szybciej poznamy odpowiedzi. Nagrywając kolejne 20 odcinków po tych dwudziestu myślę, że to naprawdę zmienia znaczenie finału. Myślę, że nasi fani, którzy byli tacy cierpliwi przez 6 sezonów, zasługują na odpowiedzi.


Co uważacie? Chcielibyście 8 sezonu, 7 sezonów was zadowoli, czy należycie do osób, które uważają, że serial ciągnie się już za długo?

Udostępnij:

8 komentarze

  1. Raczej 8 sezonu bym nie chciała, ale z drugiej strony będzie mi brakować PLL jak się skończy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie . lepiej zakończyć cos z godnością niż ciagnąć do 10 XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej wolałabym dostać odpowiedzi w 7 sezonie i ewentualnie mieć potem film, niż ciągnąć to dalej, bo z 8 sezonów zrobiłoby sie 15 XD

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam cieszyłabym się z 8 sezonu. I 9. I 10. Po prostu według mnie lepiej nie mieć na coś ochoty niż za tym tęsknić. W moim przypadku było tak z Sailor Moon i MLP. Wcale nie jest mi smutno, że tego nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o wyjaśnienie bo nie zrozumiałam wypowiedzi Shay :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy02 maja, 2016

    Super by było gdyby na koniec zrobili taki 2 godzinny film jak to sie skończyło i wg

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...