Cracki z PLL #1


Cześć! Zapraszam was na pierwszy post z nowej i (mam nadzieję) śmieszniejszej serii!



Jeśli po tytule nie wiecie, o co chodzi w tej serii, to już tłumaczę: cracki to przeróbki ze śmiesznymi tekstami z serialu/filmu, do których często dodaje się zabawne filmiki jako reakcje lub/i muzykę. W każdym poście z tej serii znajdziecie po 5 filmików. Zapraszam!

#1


Uwielbiam ten filmik! Mega się przy nim uśmiałam, zwłaszcza, gdy autorka w pewien sposób nabijała się z głupoty kłamczuch, jak np. wtedy, gdy mogły zastrzelić A, lecz nie, one wolą trzymać w ręce pistolet i nic nie robić i myślą, że prześladowca sam z siebie zdejmie maskę. Jakie to wielkie zaskoczenie było, gdy tego nie zrobił...

#2



Choć w filmikach autorki przeważa muzyka, a nie teksty, mimo to uważam, że są genialne! Oczywiście, są lepsze i gorsze, ale zdecydowanie przeważają te pierwsze! Chyba najbardziej rozbawiła mnie scena z naszymi kochanymi, pijanymi mamami.

#3



Ten filmik przypomniał mi za to, jak niezręczny był moment, gdy Caleb przyszedł do Hanny i co chwilę wspominał o Spencer. A scena z Alison w klasie, która chciała przekonać dziewczyny do zeznawania o tym, że nie boją się Charlotte - chyba nie muszę tego komentować.

#4



Ta scena z #SELFIE i pocałunkiem Ali i Toby'ego jak dla mnie świetna. I wojna Caleba i Ezry z Tanner - nie dziwię się, że Caleb wybuchł, mimo to jego reakcja była, cóż, bezcenna. I ten moment, gdy dziewczyny mogły zdjąć maskę Charlesa...

#5




Frustracja Emily na spotkaniu Sary z przyjaciółką jest jak dla mnie dowodem na to, że Em naprawdę zależało na pannie Shower. Ja zapewne po dłuższej chwili bym odeszła, nie lubię takich niezręcznych sytuacji. A CeCe mówiąca Ali, że nigdy nie ma jej nie nazywać brzydką i Keeping Up With DiLaurentis - krótko mówiąc, padłam. :D

Lubicie takie filmiki? Podoba wam się nowa seria? Mam nadzieję, że zobaczymy się w następnym poście! xx


Udostępnij:

7 komentarze

  1. Fajne filmiki, super pomysł! Ale 5 to moim zdaniem za dużo. Oglądanie ich zajmuje ponad pół godziny :P To prawie jak cały odcinek serialu xD Po trzech filmikach to już zaczynało być męczące :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad 3 lub 5, ale w tym tygodniu nie pojawi się więcej postów z tej serii, bo przecież jest niedziela, więc postanowiłam teraz dać 5, później zapewne będę umieszczać w poście trzy, ale za to mogą pojawić się nawet dwa takie posty w tygodniu. Najpierw chcę zobaczyć, jaki będzie odzew, zanim zrobię z tego stałą, regularną serię. ;)

      Usuń
  2. Super seria! Pijane mamuśki wygrały życie :D Tak, jak w poprzednim komentarzu uważam, że 5 filmików to za dużo. Mam nadzieję, że nadal będziesz kontynuowała tą serie.
    - Ali

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie filmiki, oglądam ich mnóstwo, nie tylko z PLL.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, śmiałam się cały czas i męczyłam moje my story na snapie, więcej takich postów, bo są przegenialne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że polubiłaś tą serię! <3

      Usuń
  5. To jest mega, tylko rzeczywiście długo :D oglądałam to na dwa razy :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...