Co słychać u Shay Mitchell i Lucy Hale?

Cześć, dzisiejszy post poświęcony jest Lucy Hale i Shay Mitchell, jeśli jesteście ciekawi co u nich słychać, zapraszam! 
Shay Mitchell  
27 marca
Na ulicach Los Angeles
  
29 marca
Shay została przyłapana kiedy opuszczała siłownie w Los Angeles...

Lucy Hale 
18 marca
Na zakupach w LA  

20 marca
Na koncercie Leona Bridgesa w Los Angeles

21 marca
Na lunchu ze swoim chłopakiem Anthonym Kalabretta w  Beverly Hills

24 marca
Na ulicach LA 

27 marca
Lucy w Los Angeles, w towarzystwie przyjaciół i chłopaka

Mam do Was kilka pytanek:
1) Czy podobają Wam się tego typu posty? 
2) Co myślicie o stylizacjach dziewczyn, mi osobiście się podobają, jednak zastanawiam się nad ostatnimi zdjęciami Lucy Hale. Trudno mi wyrobić własne zdanie na temat tego outfitu.

Źródła: 1, 2

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Ja tam powiem tylko to, że zakochałam się w tej uroczej Azjatce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Podobają się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha ostatnie zdjecie Lucy, to ja myslalam ze jakas wiedzma do nich podeszła, a to ona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni strój Lucy jest... no delikatnie mówiąc okropny ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Uszedł by gdyby miała inne buty ale i tak słaby :/
      Lucy czasem się ubiera genialnie a czasem.....

      Usuń
  5. Co do takich postów to sory , ale mało mnie interesuje co kiedy gdzie było
    Zdecydowanie bardziej wolę inne zapychacze bo takie kilka zdjeć to raczej tylko informatory dla psychofanów
    Bez urazy to tylko moja opinia ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...