Najśmieszniejsze przeróbki internetowe #7


Przychodzę do was z kolejną dawką przeróbek fanów!



Kocham fakt, że każdy ma zdjęcie HD każdego, jakby robili wszystkim zdjęcia do paszportu i zachowywali w swojej bibliotece. Wtf?


Kiedy nauczyciel zadaje pracę domową na przerwę wiosenną


Kiedy w PLL jest bliźniak, ale nie odpowiedzieli jeszcze dosłownie na nic???


Mike nie przychodzi..
Co, czemu?
Um, cóż...


"Jeśli mogłabym zabić jakąś postać w PLL, zabiłabym Sarę Harvey, bo jest dosyć nudna."
- Lucy Hale 

TAKKK



Inni ludzie:
OMG ONI SĄ W RAVENSWOOD!!!

Ja:
 Co się do cholery stało z kolorem???


Kiedy twój przyjaciel mówi twojej mamie coś, czego nie powinna wiedzieć 


Kiedy ktoś zjada jedzenie, o którym myślałeś cały dzień 


Caleb!.. Kocham Cię!!
.......?
...eh..hah..eeeh...


Czemu zjadłeś ostatniego donuta?
Nie wiem. Lubię donuty.
TY SUKO. TO BYŁ MÓJ DONUT


*idzie do łóżka o 22*
*siedzi na telefonie do 2 nad ranem*


Za każdym razem, gdy nowa postać jest na moim ekranie


Jeśli Aria przemawiałaby na pogrzebie Charlotte:
Moi drodzy, zebraliśmy się tu, ponieważ mała, zdradliwa suka dostała dokładnie to, co ją czekało.


Co to jest? Ja zrobiłabym to lepiej, a nie jestem nawet profesjonalistą


Po pięciu latach dziewczyny postanowiły zmienić swój wizerunek....


Kiedy ktoś daje mi jedzenie

Zanim jakiś drogi Anonimek napisze, że woli teorie i to jest zapychacz: Teoria pojawi się w tym tygodniu. Jak na mój gust naprawdę długa. Wystarczy chwileczkę poczekać. Jeśli już sobie to wyjaśniliśmy, który obrazek rozśmieszył was najbardziej? (: Do następnego posta! 





Udostępnij:

7 komentarze

  1. Mike - wilkołak w teen wolfie XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście kocham takie posty "zapychacze". Są śmieszne i przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, czasem trzeba się trochę pośmiać :D

      Usuń
  3. Ja też kocham takie "zapychacze", coś na rozluznienie w cieżkim tygodniu.
    Jak oglądałam odcinki z Ravenswood to miałam wrażenie że to z moimi oczami coś nie tak, na szczęście nie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie takie ,,zapychacze'', kiedy jest przerwa od pll są świetne! A anonim niech się wypcha ;D Najbardziej podoba mi się ten o teen wolf, Calebem, Specer i Tobym. Czekam na kolejny post z tej serii, bo można się pośmiać. Super! - Alison

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...