Mother's Day

Niedawno pojawił się Trailer do filmu "Mother's Day", gdzie będziemy mieli okazje zobaczyć Shay Mitchell u boku takich gwiazd jak: Julia Roberts i Jennifer Aniston. 
Film nie będzie skupiony na jednej głównej postaci, zobaczymy wiele różnych charakterów, które skazane są mierzyć się z problemami. Sandy - jest rozwiedzioną matką dwójki synów, a w dodatku jej były mąż ma nową dziewczynę. Tutaj wkracza Shay, albowiem to ona będzie wybranką serca mężczyzny.

Data premiery: 29 kwietnia  

Planujecie obejrzeć produkcje? Ja sama najpewniej będę skazana ją obejrzeć. Nie tylko ze względu na Jennifer Aniston, ale i Shay Mitchell. W końcu to jej pierwsza rola, na wielkim ekranie! 

Udostępnij:

5 komentarze

  1. ,,jest rozwiedzioną matką delicje synów..". Co to znaczy?
    Albo jestem pijana (a wydaje mi się, że nic nie piłam) albo totalnie nie rozumiem, o co chodzi z tymi delicjami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie obejrzę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...