PLLcast#5

Czas na pierwszy post, o innej formule. Dzisiaj skupimy się na zabawnych sytuacjach, zdjęciach, gifach, czy filmikach związanych z obsadą. Dodatkowo mam pytanko. Co chcielibyście zobaczyć za tydzień? 
-Związki 
-Przyjaźnie poza serialem 
-Osiągnięcia
-Domy
Można również podawać swoje propozycje, które z wielką przyjemnością rozważę. A teraz...Zapraszam!
 Czas na Ezrie...
Prezenterka: To jeden z niebezpiecznych związków.
Lucy: Wiem, kocham to. 
***
Lucy: (na temat sceny łóżkowej Ezrii) To jedna z moich ulubionych scen z Ian'em. 
***
Lucy: (na temat Ezrii) Chcę wielki ślubny odcinek.
***
Lucy: Mam nadzieje, że kiedy nastąpi przeskok czasowy być może spróbujemy mieć dzieci i te sprawy...
To dla mnie urocze jak Lucy kibicuje Ezrii i chcę by między nimi wszystko było idealne. Na ekranie zdecydowanie widać więź między Ian'em i Lucy, to urocze. 

Hale #2
 Uwielbiam minę aktorki na drugim ujęciu, takie: Serio? Za to gif 3 wygrywa wszystko. Dla tych, którzy jeszcze nie słyszeli. Lucy ma to do siebie, że kiedy zostanie wystraszona nie krzyczy, a upada na ziemie.

 Dance Time
 Najpierw Tyler, teraz Ashley! Chyba każdy przyzna mi racje, że ta dwójka to świetni tancerze!

Fanowski filmik
Powiem tyle: UROCZO.

Zagrajmy w grę! 
1. Nigdy nie łowiłam
2.Nie! Wróć!
3. Jestem w tym taka zła.
4. To było oszustwo.
5. Mam pięć.
Gratuluje ci Sasha! Jednak dziewczyna ma coś z Alison...to oszukiwanie ;)

Śliczności! 
Dodatkowo chciałam abyście zobaczyli jak cudownie wyglądała ostatnio Lucy. Aż nie mogę uwierzyć!

Za kulisami...
5x13!

Najlepsza stylizacja ostatnich dni....
 Lucy ponownie się tutaj znalazła. Wyjątkowo podoba mi się jej strój (wyjątkowo). Zazwyczaj aktorka ma na sobie takie stylizacje (na czerwone dywany), w których wygląda niekorzystnie.
Drugie zdjęcie jest z sesji Troian, która odbiła się całkiem niedawno. Uwielbiam takie style, dlatego daje Troian 10/10!

Najgorsza stylizacja ostatnich dni...
Po pierwsze kolor pomarańczowy to moja zmora, po drugie...jest tego zdecydowanie za dużo. Jeszcze jedno wpadło mi w oko. Różnica materiałów. Nienawidzę takich połączeń. Po prostu nie, nie, nie.

Wpadki z planu
Ashley: Przepraszam. To brzmi jakby ktoś sikał.
Lucy: Mam pluskwę w staniku. Nie żartuje. 


Udostępnij:

3 komentarze

  1. A wedlug mnie Lucy bardzo czesto na czerwonych dywanach wyglada przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za tydzień poproszę domy

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem za zwiazkami ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...