Analiza promo 6x11

Tak jak obiecałam, przygotowałam analizę promo 6x11. Uwzględniłam w niej tylko te najważniejsze fragmenty.





Spencer znów w Dollhouse. Jak wiemy z innych filmików wybierze się tam z Arią. Czego dziewczyny mogą tam szukać? Nie wybrały się przecież na rekreacyjny spacer. Muszą czegoś szukać.


Aria bierze udział w rozpoznaniu na policji. Co Kłamczucha mogła przeskrobać? W każdym razie musi to być grubsza sprawa.


Jak myślicie kto to? Spotkałam się z kilkoma teoriami na ten temat. Jedna z nich mówi, że to Emily, a druga wskazuje na Hannę. Osobiście uważam, że to nie może być Emily, ponieważ Shay ma ciemniejszą karnację niż kobieta z promo.


Tę scenę już wcześniej widzieliśmy ;)


Toby uderza jakiegoś mężczyznę, a koło niego stoi przrażona Spencer. Czytałam teorie osób, które twierdzą, że Toby uderz Caleba, który rzekomo spędził noc ze Spence. Nie możemy jednak powiedzieć na pewno kim jest mężczyzna z promo.


Spencer i Toby razem w akcji. Zapowiada się bardzo ciekawie!


To ujęcie jest bardzo dobrze przemyślane, tak jak wyżej nie możemy powiedzieć kim jest ten pan. Tu również niektórzy typują Caleba, jednak mnie to jakoś nie przekonuje.


I na koniec: powracają tajemnicze wiadomości od tajemniczych numerów.

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Jeśli chodzi o scene Spencer z Tobym to pochodzi dopiero z końca sezonu. Boję się, że to promo dotyczy wszystkich odcinków i wcale nie będzie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam. Jeśli już w pierwszym odcinku pokazaliby nam tyle ekscytujących rzeczy, to co działoby się przez całą resztę sezonu?

      Usuń
  2. A może z tą Arią to chodzi o Shane? No bo kurde, zabiła ją, więc jak może jej to ujść na sucho? :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...