Luźny piątek #18 - Jak dziewczyny robią ''shh'', wracamy do zabójstwa Bethany, Lucy znowu na snapie!


Hej:) Witam Was z kolejnym postem z naszej luźnej serii! Dzisiaj pokażę Wam kilka fotografii z kręcenia czołówki, wspólnie zajrzymy na snapa obsady i dowiecie się jakie osoby są odpowiedzią na pytania postawione w poprzedniej notce! Wrócimy też do morderstwa Bethany! :)


ROZWIJAMY!




#1 - News dot. serialu


Wiem, że ostatnio Ann już pokazała Wam fragmenty czołówki, jednak ja postanowiłam ''wzbogacić'' Was o kilka kolejnych zdjęć ;) Mam dla Was fotografie, na których nasze Kłamczuchy robią kultowe już ''shh''!

Jak myślicie, której z dziewczyn wyjdzie to najlepiej? ;) Ja nie mogę doczekać się efektów pracy z Sashą! Od zawsze podobało mi się jak robiła ten dobrze znany gest ;)

Jak pewnie wiecie, prace nad 6 sezonem już się zakończyły. Ekipa ma kilkumiesięczną przerwę, więc nie zawsze będę miała co tu dodać. Postanowiłam więc, że po prostu czasami będę dodawać newsy o obsadzie ;)




#2 - Ze snapów obsady


Ashley:



Shay:



Troian:




#3 - Kto to powiedział?


''Ta szkoła jest wypełniona kłamcami. Oni są wszędzie''

Poprzedni cytat należał do Spencer! Gratuluję osobom, które nie sprawdziły, a odgadły! ;)




#4 - Kto to założył?


W strój z poprzedniej notki ubrana była Mona! Gratuluję, wszyscy zgadli! ;)




#5 - VS


Które "zabicie" Bethany było bardziej szokujące?

Tak, wiem że to Melissa zabiła Beth, a Mona tylko ją uderzyła. Obie dziewczyny są jednak święcie przekonane, że to one dokonały morderstwa.
Chodzi o to, która wypowiedź bardziej Was zaskoczyła!



Podsumowanie punktu z poprzedniego postu:

2/3 osoby wolałyby Caleba jako A! Tylko jedna osóbka chciałaby zobaczyć Paige pod czarnym kapturem ;)
Moim zdaniem to Caleb byłby lepszą opcją. Według mnie (i większości z Was też) byłoby to o wiele ciekawsze wyjście ;)



___________________________________________________________
Jak podoba Wam się dzisiejszy post? 

Piszcie co sądzicie i nie zapomnijcie o pytaniach, jakie postawiłam w punkcie 3, 4 i 5! ;)


Udostępnij:

7 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...