Fanfiction Sunday #3

Hejka. Nadeszła niedziela więc mam dla was kolejne fanfiction warte uwagi.
W poprzednim poście fanfiction z Jasonem i Arią nie chciało się otworzyć i nie mam pojęcia czemu.

Dzisiaj mam dla was ff o Jasonie i Arii, Spoby, Monie oraz moje (o Ezrii).

Sister, Sister


(wiem gif średni ale sama go musiałam zrobić)

Fanfiction o Monie i Alison.
Ma 29 rozdziałów i jest możliwe, że będą również kolejne.

Rozwijamy



A future for Jason and Aria


Jason i Aria spędzają razem noc, co się stanie kiedy jej uwłaczający (ang. abusive - każde tłumaczenie było dziwne wiec napisałam takie 'najlepsze') ojciec dowie się, że jest w ciąży? Czy Jason będzie ją wspierał?


Fanfiction ma 12 rozdziałów i powinno być kontynuowane ale nie wiadomo kiedy ponieważ ostatni rozdział został opublikowany 24 sierpnia.

When you find you, come back to me

Toby Cavanaugh mia wszystko czego mógłby chcieć, cóż prawie wszystko. Ma drogi apartament na ostatnim pietrze, własną kwitnącą firmę i gorącą dziewczynę. (tutaj mowa o dziewczynie  lub o jego tyłku xd nie wiem co autor miał na myśli). Ale co się stanie gdy jego najlepsi przyjaciele Hanna and Caleb biorą ślub i wie, że będzie musiał spojrzeć w te zdumiewające brązowe oczy swojej ex, która jest miłością jego życia?


Fanfiction ma 21 rozdziałów i będą kolejne.

The Forest

Jedna obietnica. Jedno nocowanie....zmienia wszystko. 
5 miesięcy po zaginięciu swojej przyjaciółki Aria, Hanna, Spencer i Emily postanawiają wrócić do swojej gry. Ale co się stanie kiedy jedna z nich wylosuje dokładnie to samo zadanie co Alison?  

(okładka zrobiona przez Mrs. Hope)

Okej a wiec jest to moje fanfiction - proszę, bądźcie łaskawi co do niego ;)

O kim chcecie kolejne opowiadania?

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Chetnie poczytam twoje ff :D Wygląda na ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ff najbardziej mnie zainteresowało! I mam zamiar czytać

    OdpowiedzUsuń
  3. A zna ktoś może jakieś ff o pll ale tłumaczenie lub po polsku :( bo mój angielski jest słaby a bardzo mi zależy na jakimś :/"

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...