Seriale podobne do PLL

 Na różnych grupach znajdujących się na FB cały czas trafiam na pytania typu - znacie jakiś serial podobny do Pll i (nazwa jakiegoś serialu). A więc pomyślałam - czemu nie napisać o tym posta? A więc oto i on. 
(jaka śliczna Aria <3)

Scream 
opis:
Viralowy filmik, który trafia na YouTube, staje się preludium do serii makabrycznych morderstw w spokojnym miasteczku Lakewood. Postacią znajdującą się w centrum uwagi mordercy jest Emma, która choć początkowo nie jest tego świadoma, ma długą i ciekawą historie. 
opinia:
Serial jest kręcony przez stacje MTV, która moim zdaniem po raz kolejny pokazała, że potrafi coś zrobić. Jestem na bieżąco z Scream i muszę przyznać, że bardzo miło mi się to ogląda. W każdym odcinku coś się dzieje, liczba trupów rośnie w szybkim tempie, ale jest coś co trochę mi przeszkadza. Mianowicie średnio ludzkie postacie. Może ktoś powinien płakać? Przecież tyle osób umarło! Płaczcie! 
Dodatkowo serial miał zakończyć się po 1 sezonie (10 odc), jednak podobno stacja chcę by serial trwał dalej. Ja się ciesze, a wy? 
Eye Candy 
opis:
Lindy Sampson (Victoria Justice) jest uzdolnioną informatyczką, która za namową przyjaciółki zaczyna randkować przez Internet. Wkrótce dziewczyna podejrzewa, że jeden z jej zalotników może być psychopatą. Gdy dochodzi do serii brutalnych morderstw, wszystkie ślady prowadzą do chłopaka, z którym randkowała Lindy. Dziewczyna wraz z uzdolnionym zespołem hakerów stara się poznać tożsamość zabójcy.
opinia: 
Seria dobiegł już ku końcowi, jednak ja nie jestem z nim na bieżąco. Przestałam oglądać, przy x odcinku i na razie nie planuje wracać. Nie jest to spowodowane tym, że serial jest marny. Nie. Jest on naprawdę, naprawdę fajny i naprawdę podobny do PLL!!
Plotkara 
opis: 
Tajemnicza Plotkara opisuje na swoim blogu wszystko, co dzieje się na Upper East Side.
opinia: 
Nie oglądałam, więc nie mogę dać swojej opinii. Na FB ludzie dzielą się na dwie grupy - kochających serial i go nienawidzących. Mnie denerwuje w nim to, że wszyscy są tam bogaci i idealni. Ja sama nie żyje w takim świecie, więc trudno mi się z tymi postaciami utożsamiać. Wiem jedynie, że serial jest bardzo podobny do PLL. Tajemnicze osoba piszę sekrety ludzi, na swoim blogu i wszyscy próbują dojść do tego - kim jest ta osoba. Ja już wiem, a wy?
Twisted 
opis:
Szesnastoletni chłopak, który jako dziecko zabił ciotkę, powraca do rodzinnego miasteczka, gdzie staje się podejrzanym o morderstwo koleżanki z klasy.
opinia: 
Nie ogl, nie wiem. 
Może seriale tu przedstawione nie są w pełni podobne do PLL, ale coś z niego mają. 

Ja sama kocham takie seriale jak: Dr. House (którego mogę oglądać w kółko), Teen Wolf, SuperNatural, IZOMBIE i Scream.


Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...