Sneak peeki 5x18

Trzy sneak peeki pojawiły się już dawno ale ja postanowiłam dodać je dopiero teraz :)

Aria: Co to?
Mike: Mona miała listę z filmami które chciała mi pokazać (coś jako para, nie zrozumiałam dokładnie co)
Aria: Jak leci?
Mikę: Myślę, że w porządku. Minęło trochę czasu zanim w ogóle spojrzałem na tą listę a teraz o to jestem
Aria: Taa, Mona lubiła filmy
Mike: Tak. Myślę, że pamiętała każdy film jaki kiedykolwiek zobaczyła. Nie tylko fabułę ale i szczegóły. Wszystkie małe szczegóły. To było niesamowite.
Aria: Była bardzo mądra/bystra
Mike: Za bardzo

Caleb: Jak sprawy z tą nową sytuacją?
Emily: Ciągle bardzo nowe
Caleb: Jak leci?
Emily: Alison będzie sądzona za morderstwo. Ona próbuję pociągnąć nas wszystkie za nią. A ja próbuję się dowiedzieć czy ta dziewczyna ze mną flirtuje czy nie
Caleb: Cóż. Jak w każdej wojnie trzeba wiedzieć o co walczyć. Jaką odpowiedź chcesz usłyszeć?
Flirtuje czy nie flirtuje?
Emily: Nie wiem czego chce. Znaczy wiem czego chce, tylko nie wiem czego chce
Caleb: Straszne jest to, że ma to dla mnie sens
Emily: Jak ktokolwiek jest z kimkolwiek? 
Caleb: Cóż. Musisz mieć czyste spojrzenie na wszystko, myśleć logicznie i wtedy...zdobywasz monetę(?) 

Spencer: Cześć
Johnny: Cześć
Spencer: Wprowadzasz się?
Johnny: Nie. Ciągle jestem w stodole. 
Spencer: Więc po co to wszystko?
Johnny: Ezra chce je na otwarciu, wiec zapytał mnie czy się tym nie zajmę. A ja mu powiedziałem, że mam coś czego nikt inny nie ma
Spencer: Prowizję?
Johnny: 200 dolarów prowizji
Spencer: Wow. Co to będzie?
Johnny: Jeśli chcesz się dowiedzieć tylko jeśli pomożesz mi to zbudować
Spencer: Serio? Jestem trochę zajęta i nie mam zbytnio teraz czasu 
Johnny: Sądzę, że nigdy się nie dowiesz co to będzie
Hanna: Spencer, musimy porozmawiać
Spencer: Okej. 

Emily: Cześć
Talia: Witaj
Emily: Czujesz się lepiej?
Talia: Lepiej?
Emily: Ezra zostawił notkę mówiącą, że wczoraj dzwoniłaś
Talia: Ohh. Nie byłam chora, ja tylko musiałam się czymś zająć

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...