Jenna jest A! - moja teoria

Hejka, w tym poście chciałabym się z wami podzielić moją teorią. Jak zauważyliście nasz ukochany serial ma sporo wspólnego z książką więc postanowiłam dodać wam tą teorią. Otóż czytając V część książki PLL na 9 stronie przeczytałam

"Jenna Cavanaugh włożyła do ust pomalowany na różowo paznokieć"


różowe paznokcie kojarzą mi się PLL (dlatego często mam na paznokciach ten kolor xd) ale także z tym zdjęciem :)


Moim zdaniem Jenna jest A i jest na to sporo dowodów ale jest ich pełno w sieci więc nie dodawałam ich ale jeśli chcecie mogę zrobił osobny post z teoriami na ten temat :)

Piszcze co sądzicie o tej teorii! :* 

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Tak,zrób osobny post z teoriami na Jenne,prosze!Bardzo lubie teorie,jak chyba wszyscy.Super blog tak poza tym,trzymajcie tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak osobny post na Jenne !!!!!!!! Super blog

    OdpowiedzUsuń
  3. dajesz na Jenne :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...