A co jeśli Mona/Paige wrobiła Alison w morderstwo?

Cześć! Dzisiaj mam dla was teorie, którą wymyśliłam kiedy wczoraj nie mogłam zasnąć. A więc jeśli nie oglądałeś 5x12, nie oglądaj!




W 5x12 żegnamy się z Moną, ponieważ została (jak teraz dają nam do myślenia) zabita przez Alison. A co jeśli Mona chciała sfejkować swoją śmierć, by chronić Hanne? Załóżmy, że Mona wynajęła kogoś by ta zaatakowała ją w miejscach gdzie są kamery. Osoba miała założyć blond perukę, by potem policja która to oglądała myślała, że Alison zabiła Monę. Taki plan mogła uknuć Mona by wsadzić Ali do więzienia i w ten sposób chronić Hanne, przed -A (bo Mona była pewna, że Ali nim jest). Co jeśli Caleb podłożył podsłuchy do domu Mony i dowiedział się o jej planach. Pamiętamy spotkanie Paige i Caleb kiedy mówili, że muszą pomoc kłamczuchą? Teraz była ich wielka szansa! Paige ubrała perukę i weszła do domu Mony. Dlatego Mona była tak zdziwiona gdy zobaczyła napastnika, bo spodziewała się kogoś innego. Dlatego Paige nie podnosiła głowy kiedy rzucała Moną na taśmie, którą widzieliśmy bo wiedziałam, że tam jest kamera, ponieważ Mona informowała również zatrudnionego napastnika. Alison nie mogłaby w ten sposób traktować Mone (rzucać nią itd) ponieważ jest za słaba. Paige natomiast pływa i jest silna. Plan jednak nie poszedł według planu i Caleb musiał wkroczyć z nożem. Dlatego tak denerwował się gdy okazało się, że zawalił i znalazł nóż. Do Paige zaczęło docierać to co zrobiła i postanowiła wyjechać, a Caleb zdecydowanie się zmienił. Dodatkowo Caleb musiał poczuć się winien kiedy dowiedział się, że Hanna ma trafić do więzienia, więc on również będzie robił wszystko by tam trafić i zostać ukaranym.  Oczywiście to nie jest zasługa, ani Paige, ani Caleba, że Mona wylądowała w beczce w magazynie zarezerwowanym na Hanne. To już zasługa -A, które przejęło Mone i zarezerwowało magazyn. Planem B jest to, że to Toby pomagał Paige dlatego tak się teraz zachowuje, ogółem każdy chłopak z pll powoli działa mi na nerwy (nawet Ezra).

A co jeśli był ktoś jeszcze więcej w domu niż Mona, Caleb i Paige? 
Była to zdecydowanie Cece i Alison! Cece została zatrudniona przez Mone, oczywiście zgodziła się ponieważ Cece działa na dwie strony. Alison natomiast pojawiła się w domu Mony by odzyskać akta, które posiadała Mona. Jednak kiedy usłyszała krzyki spanikowała i uciekła. Natomiast Cece jedynie pojawiła się tam ponieważ myślała, że wszystko ma trwać tak jak umówiła się z Moną.







#2 
Inna opcja to ta, że Mona spodziewała się zobaczyć Alison i to ona wchodziła po schodach, by odzyskać akta, ale kiedy usłyszała  krzyki uciekła. A Mona zobaczyła Paige, a nikogo nie zatrudniła, kamery były tylko dlatego, że wiedziała, że niebawem czeka ją śmierć. Myślała, jednak, że z powodu Alison, nie z powodu Paige.


Czy tylko mi to coś przypomina? (bluzka Paige) 

Xoxo Paige?

Udostępnij:

8 komentarze

  1. dawnp slabszej teorii nie slyszalam, zadnych dowodow i bledy. Nie.mysl lepiej przed spaniem tylko od raxu idz spac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kur*a mać jak czytam tą teorie to mam nawrót choroby wieńcowej układu odbytniczego

      Usuń
    2. Z anonima bo inaczej odwagi nie masz? Na prawdę mi cię szkoda. Błędy poprawie, pisałam na nie swoim komputerze i nie miałam czasu.
      Do anonima 1; Wiesz radzę ci nie mówić o pisowni innych, gdy sam nie czytasz tego co piszesz ;)
      2. To, że jesteś anonimowy nie zwalnia cię z kultury, a w internecie nie musisz pisać co ty tam masz, na serio.
      Kocham anonimy, które wyżywają się na blogach bo nie mają co robić. Miłego wieczoru, a i pamiętajcie jak coś wam się nie podoba nikt nie karze wam czytać moich postów ;)

      Usuń
  2. Bez urazy, ale troche słaba. Nie masz zadnych dowodów na to. Nie wiem czym cie irytują chlopacy w pll . Mam na mysli Caleba i Ezre bo Toby każdego irytuje juz. Robisz straszne błędy, przeczytaj jeszcze raz zanim opublikujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błędy poprawie, a zauważasz, że w teoriach zamordowania Mony wielkich dowodów nie zdobędziesz.

      Usuń
    2. Jakos inni moga a ty nie xD

      Usuń
  3. A mnie wyjątkowo zaciekawiła ta teoria, od dawna zaczynam myśleć, że Mona coś uknula, po prostu wydarzyło się wiele podejrzanych rzeczy, a to z Paige i Calebem całkiem ciekawe i nawet chciałabym coś takiego w serialu.
    Ps. Nie przejmuj się anonimami, takich ludzi najlepiej ignorować.
    Czepiają się ciężkiej pracy innych, a sami pewnie nic nie robią. Ale mają przynajmniej poczucie, że na kimś się wyżyli.
    Dobra rada: zastanówcie się jak wy chcielibyście się czuć na miejscu tej osoby
    Ten serial niczego was nie nauczył?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem anonimem, i mi się ta teoria podoba, ciekawa jest :) Paige mnie już trochę denerwowała i po tym jak się dowiedziałam że wyjeżdża jakoś tak od razu zaczęłam ją o coś podejrzewać. Nie wiem dokładnie o co, ale że coś na pewno zrobiła. Z Calebem to nie wiem, raczej o nic go narazie nie podejrzewam. A na Twoje błędy to nawet nie zwróciłam uwagi :)))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...