PLL OUIJA

Jak dobrze wiecie ostatnio można wziąć udział w takiej zabawie zwanej Pll Ouija. Zadajemy tam losowe pytania odnośnie sezonu 5B i otrzymujemy odpowiedzi (SPOILERY). Podczas zabawy w Pll Ouija dostałam kilka odpowiedzi, więc postanowiłam się nimi z wami podzielić. Osoby zainteresowane zapraszam do rozwinięcia. :)



Czy Spencer kocha Tobiego? - Mam nadzieję
Czy Aria kocha Ezrę? - Mam nadzieję
Czy Emily kocha Paige?- Mam nadzieję
Czy Hanna kocha Caleba? - One one zero five ( jeden jeden zero pięć -> 11.05)

Czy Emily pójdzie na studia? - Tak
Czy Aria pójdzie na studia? - Niejasne
Czy Spencer pójdzie na studia? - To nie takie proste
Czy Hanna pójdzie na studia? - Ona jest mądrym dzieckiem

Czy Hanna zabiła Monę? - Musisz obejrzeć
Czy Mona zostawiła jakieś wskazówki? - Tak
Czy Cece zabiła Monę? - Musisz obejrzeć (Keep watching)
Gdzie "A" zabrało ciało Mony? - Musisz obejrzeć

Czy Cece ma bliźniaczkę?- Nie
Czy Jenna i Sydney to bliźniaczki? - Nie
Kto jest "A"? - Nawet ja nie wiem
Czy Ali jest "A"? - Poczekaj i zobacz

Czy Kłamczuchy mogą ufać Ali? - Wątpię
Czy Kłamczuchy będą miały szczęśliwe święta? - Ho ho ho
Czy Kłamczuchy mogą ufać Lucasowi? - On jest dobrym chłopakiem

Czy Spencer zabiła Bethany? - Nie
Czy rodzice Arii będą razem? - Mam nadzieję
Czy zobaczymy jeszcze Melisse? - Zapytaj Wrena
Czy zobaczymy jeszcze mamę Mony? - To smutna historia

Czy w Rosewood są duchy? - Tylko sekrety
Czy sekrety zostaną w Rosewood? - Oczywiście

Czy Mona będzie we flashbackach? - Tak
Czy Cece pojawi się we flashbackach? - Tak

Czy Ezra dostanie nową pracę? - Tak
Czy Ezra wróci do Rosewood High? - Nie ma szans
Czy z Mike'm będzie okej? - Trudno powiedzieć


I co sądzicie o odpowiedziach? 
Mnie bardzo cieszą ponieważ dotyczą 5B i wiele jest pozytywnych...inne zastanawiają.

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...