Kolejna teoria cz.2

Jakiś czas temu na blogu pojawił się mój post pod nazwą "Kolejna teoria cz.1". Dotyczyła ona Wrena Kingstona. Obiecałam Wam, że dodam również część 2. Zapraszam!

1. Pamiętacie ten cudowny moment z Wrencer? Wtedy, gdy Spencer upiła się w barze, a później Wren zabrał ją do siebie do domu? Przyznał się jej wtedy, że jest chory na tz. nerwicę natręctw. Jest to choroba, przez którą człowiek może stać się bardzo pedantyczny. Wszystko musi być u niego idealnie ułożone, musi być na swoim miejscu. Pod koniec jednego z odcinków widzimy "A", który idealnie układa wszystkie bluzy. W 5x10 także widzimy "A" tym razem składający idealnie bluzy i różowy strój wolontariuszki. Przypadek?
2. "Z takim akcentem nawet kłamstwo dobrze brzmi"- to Jenna powiedziała po poznaniu Wrena. Ciekawe, prawda?
3. Pamiętacie drink, który Wren zamówił w pilotażowym odcinku? Wódkę z sodą.


Interesujący jest fakt, że rażąco podobny drink przygotował sobie "A".


"A" piło tego drinka na lotnisku, czyli w miejscu publicznym. Skoro nikt nie zwracał mu uwagi, musiał być chyba pełnoletni, prawda? Pamiętajcie, że w Ameryce aby być pełnoletnim trzeba skończyć 21 lat.

4. W 1x04 wszystkie Kłamczuchy blokują SMS-y i maile od nieznanych numerów. Wren wyjaśniał Spencer, że nie mógł się do niej dodzwonić, bo zablokowała jego numer. Ale przecież dlaczego dziewczyny miałyby blokować numer Wrena, którego znały?

Większość osób pewnie się zapyta "Ale jaki Wren mógłby mieć motyw?". W wywiadzie z "A" nasz antagonista spytany dlaczego tak bardzo nienawidzi dziewczyn, odpowiedział, że jest cienka linia pomiędzy nienawiścią, a miłością. Ponadto sama Marlene King przyznała, że głównym motywem "A" jest miłość. A czy Wren przypadkiem nie kochał Spencer?

No to tyle, jeśli chodzi o teorie z Wrenem. Napisałam już wszystko, co chodziło mi po głowie. Jeśli nie czytaliście 1 części teorii, to tutaj znajduje się [LINK] 
A co Wy sądzicie o tej teorii? Jest zbyt naciągana, czy może dość prawdziwa? Podzielcie się swoimi przemyśleniami w komentarzach.

/Ash 

Udostępnij:

2 komentarze

  1. dowody masz dobre ale ja nie chce by Wren był A ;'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, ja też tego nie chcę, ale trzeba sprawdzić wszystkie możliwości, prawda? :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...