Wypunktowanie 7x05, czyli Ver powraca niczym Jenna do Rosewood... Też odrobinę ślepa

Witajcie... Po dłuuugiej przerwie Ver powraca. Przykro mi, że nie pojawiło się wypunktowanie 7x04, a to jest okropnie spóźnione, ale to nie moja wina.
No dooobra... Tak trochę moja, ale nie zrobiłam tego celowo.
W wielkim skrócie. Ver jest geniuszem i rozwaliła sobie oczy. Przeszła przez trzy zabiegi, była trzy razy znieczulana, była trochę ślepa przez pewien czas, zużyła masowe ilości antybiotyków i maści.
Bla, bla, bla. Przynudzasz...
W tej chwili widzę co nieco, więc czas na wypunktowanie!



Postać odcinka


Ali, Ali, Ali... Ponownie.
No co ja się tu będę produkować? Wszyscy widzieli, co uczyniła. Nic dodać, nic ująć. Tak trzymaj Alison.

Team odcinka



Aria i Emily! Wyryła mi się w pamięci scena z "włamania" do domu Rollinsa nie Rollinsa.
Pomińmy to iż był to szczyt głupoty.

Najbardziej denerwujący bohater


Mary?
Za każdym razem, kiedy pojawiała się na ekranie, trafiał mnie szlag. Nie wiem, dlaczego tak na mnie działa.
"Wycofałam się, kiedy zaczęło się robić groźnie". Cuuudownie. I to niby sprawia, że mamy Cię od razu pokochać całym serduszkiem?

Najzabawniejszy moment


"To głowa! To jest głowa!"
Czyli Aria i sztuczny łeb. To jak skakała na tych swoich szpileczkach... Bezcenne.

Najsmutniejszy moment


Ali. Znów.
Okradziona przez Rollinsa nie Rollinsa. Straciła wszystko, bo zakochała się w nieodpowiednim człowieku, który perfidnie to wykorzystał.


Najstraszniejszy moment


Telefon od "Nicole". Okej, o co chodzi? To raczej nie było przypadkowe. Raczej na pewno nie.

Najbardziej rozczarowujący moment


Aliii... Mimo rosnącej ostatnio sympatii do ciebie... Rozczarowałaś mnie.
A jak? Krzyki za Jenną. Jeśli faktycznie współpracuje z Archerem, znanym również jako Rollins, to jako do tej pory mogła podejrzewać, to teraz utwierdziłaś ją w przekonaniu, że zabiłyście Rollinsa.
Gratulacje.

Najbardziej zaskakujący (i zarazem wzruszający) moment


Oświadczyny Ezy!
Niby podejrzewałam, że to oni, ale... I tak fajnie.

Debilizm odcinka


Ekhm... Emily, Ario...
Po obejrzeniu tej sceny ze spenetrowaniem mieszkania Archera, zwątpiłam.
Po prostu to było takie... "Nie, to się nie dzieje". A jednak.
To był szczyt głupoty! Tak bardzo wam życie niemiłe?!
Toby, chłopie. Ciągle ratujesz ich tyłki. Współczuję, bo wiem, że w końcu źle na tym wyjdziesz.

Wróżba na przyszłość


Wróżka szepcze mi na ucho, że Kłamczuchy przejęte sprawą kradzieży pieniędzy Alison, postanowią rozwiązać to na własną rękę.

Liścik do... Emily i Arii



Kochane, jeśli włamujecie się do czyjegoś mieszkania, to powinnyście mieć ze sobą rękawiczki. Szczególnie iż wiedziałyście, że prędzej czy później przyjdzie tam policja. Możliwe, że zbiorą odciski palców. To będzie wasz grób.
Z poważaniem
Ver

Stylizacja odcinka


Zauroczyła mnie ta kurtka:


Na modelce może nie wygląda cudownie, ale za to na Hannie. Ślicznie.

Pytania:
- Jenna + Noel + Sara = kłopoty. Tylko jakie?
- Czy Aria przyjmie oświadczyny Ezry?
- Po której stronie stoi Mary?
- Kiedy Kłamczuchy zmądrzeją?


A jak tam wasze odczucia?

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Jestem w stu procentach pewna, że powie coś w stylu "muszę się zastanowić", ale później na pewno się zgodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, biedna. Wszyscy trzymamy kciuki, żebyś wyzdrowiała. Jak do tego doszło? Za dużo kompa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że pytam, ale wiesz, mogłabyś dać nam przestrogę. Naprawdę przepraszam. Oczywiście nie musisz odpowiadać jeśli nie chcesz. ^^

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi :D Nie za dużo kompa...
      Powbijałam sobie małe kawałki metalu w oko... Nie wiem dokładnie jak to się stało w sumie...
      Dziękuję za troskę :* Już jest lepiej i widzę mniej więcej dobrze, ale muszę sobie czasem zrobić przerwę od czytania, oglądania itp. i kilka minut odczekać

      Usuń
    3. Biedna. Wracaj do zdrowia. ^^ Szczęście, że na tym się skończyło. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...