Wszystkie wskazówki i spoilery na temat finału, które ostatnio nam podano!


Zapraszam na dużą dawkę spoilerów i wskazówek!

Instagram PLL:


7 DNI
NASTĄPI UJAWNIENIE BLIŹNIAKA.


6 DNI
SHIPPERZY BĘDĄ ZSZOKOWANI.


5 DNI
KŁAMCZUCHA ZOSTANIE ZDRADZONA PRZEZ KOGOŚ, KOGO KOCHA.


4 DNI
EPICKA ZAGADKA PROWADZI DO EPICKIEGO ROMANSU.


3 DNI
PRZEŚLADOWCA ZOSTANIE ZDEMASKOWANY.


2 DNI 
KŁAMCZUCHA STRACI ROZSĄDEK. 

TWITTER:


Tak, Paige wróci do Rosewood.


Jest wcześniejsza scena, która jest oczywistą wskazówką dotyczącą bliźniaka.


"Co, do diabła, właśnie się stało?"
@imarleneking właśnie potwierdziłaś, że Emison nie będzie zakończeniem
Nie do końca.


Fani Spoby powinni oglądać w następny wtorek. NA ŻYWO, kochani.


Cieszę się, że nadrabiasz (odcinki). Wtorkowy finał trzeba obejrzeć NA ŻYWO W TV.


Kiedy dowiecie się, kim jest bliźniak


Płaczę za każdym razem, kiedy oglądam flashback z następnego odcinka.


Nowe A to Uber A. Uber A, znaczy najmądrzejsze i najbardziej zmotywowane A.


Mój nowy wygaszacz ekranu wprawia mnie w odpowiedni nastrój.


 Naszym celem jest to, aby nasz ulubiony Brytyjczyk powrócił.


 Zawsze chciałam oddać hołd Sarze Shepard, która umieściła bliźniaki w książce. To będzie też szalony zwrot akcji.


@imarleneking Wiem, że odpowiadałaś na to wcześniej, ale ja spytam się inaczej. Czy to koniec historii Mayi?
Może być jeszcze trochę historii.


Następny wtorek to początek końca. Zapnijcie pasy, suki. To przejażdżka waszego życia.

Instagram Marlene:


LOL. Obiecałam, że nie rozpadnę wszystkich związków. Doceniam tą przeróbkę.



Preferuję górny obrazek.

Marlene wrzuca ostatnio dużo zdjęć bliźniaków, czy możemy spodziewać się wspaniałego wątku?


Co o tym uważacie? Ja nie mogę się doczekać! Zapowiada się ciekawie, więc mam nadzieję, że tym razem nie zostaniemy z większą ilością pytań i mniejszą ilością odpowiedzi. Powiedzcie, czego spodziewacie się po 6x20! Jeśli znajdę coś jeszcze, to dodam to w następnym poście.

Udostępnij:

10 komentarze

  1. Jeśli chodzi o oglądanie LIVE, może też chodzić o to, że ktoś żyje, LIVE.

    OdpowiedzUsuń
  2. POWROTU EZRII!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. POWROTU EZRII!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. SPOBY SPOBY ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawia mnie to, że w poście o prawdopodobnie Wrenie (ten o Brytyjczyku) jest hashtag #TwinOnPLL. Czy to o czymś świadczy? Dwóch super seksiaków z super seksiaśnym akcentem? Jesyem na tak. (Lenny)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...