Piątkowe wieczory #9

Witam! Oto przedostatnia część serii "Piątkowe wieczory". Przypominam, że za tydzień seria pojawi się po raz ostatni. Jednak nie ma się co martwić. Na jej miejsce wstąpi PLLrelationships, ale teraz przejdźmy już do sedna...


1. Zabawne zdjęcia
Zmuszając moją przyjaciółkę do oglądania PLL...

 Emily: Lepiej! 

Sara: Zostałam potrącona przez samochód! 
Emily: Kto prowadził? 

2. Filmik tygodnia 
Ezra&Aria

Toby&Hanna

3. Warte uwagi 
Ostatnio mam fioła na punkcje dwóch piosenek. Ariana Grande - Focus i Taylor Swift - Wildest Dream. Na marginesie polecam wam również całą najnowszą płytę Seleny Gomez - Revival. Jako ogromna fanka tej artystki pokochałam płytę i nie mogę przestać jej słuchać. 
Co do serialu. Zaczynam oglądać "Girlfiend's Guide to Divorce". Występuje tam moja ukochana aktorka, więc postanowiłam się skusić. Przetłumaczono tylko trzy z trzynastu odcinków, więc...serial tylko dla trochę kumatych ;) 

4. Zabawne dialogi/cytaty postaci
Toby: Może mam złamane lewe ramię, ale z prawym jest wszystko w porządku.
***
Aria: Dlaczego wciąż to jesz? 
Hanna: Bo tu leży. 
Aria: Idź z tym do kosza! 
Hanna: Ale wtedy będę musiała stać nad koszem, by to zjeść. 

5. Tapety na telefon/komputer, ikonki 
Na telefon: 

 6. Ciekawostki 
-Zarówno Troian, jak i Lucy niebawem zaczną pracę nad nowymi filmami. Co ciekawe Troian jest również scenarzystką filmu, w którym zagra!
-Ojciec Keegana zmarł w 2012
-Troian zaczęła swoją karierę w wieku trzech lat. Dodatkowo ma korzenie włoskie, angielskie, francuskie i amerykańsko-afrykańskie.

7. Rare zdjęcia 



8. Co u gwiazd? 
Ashley Benson pojawiła się na Evencie H&M, które swoje miejsce miał w Los Angeles. Oto jak się prezentowała: 

  GRY!
9. Co to za film/serial? 
Stopień trudności: średni
Rodzaj: serial
Czas na kolejną grę napisaną przez Ann...

Nienawidzę tego. Życie w systemie to same rozczarowania, a rodzina zwykle chce nowe dziecko tylko dla pieniędzy. Takie jest moje życie ale zamierzam z tym skończyć.
Razem z poją przyjaciółką Arią postanowiłyśmy się usamodzielnić.
Planujemy zamieszkać z naszymi chłopakami...razem w czwórkę.
Jest tylko jeden problem. Moi "rodzice" technicznie nie zrzekli się praw do mnie, więc teraz muszę ich odnaleźć i zdobyć ich podpis.
***
To jest ta chwila...zaraz poznam mojego "tatę".
Po chwili w końcu zebrałam się na odwagę i zapukałam w drzwi pub'u.
Po chwili stanął w nich mężczyzna.
- Czee...cześć
- Cześć
- Potrzebuje czyjegoś podpisu
- Dobra...
- Raczej nie twojego
- Wiesz co? Jeśli coś sprzedajesz to dziękujemy
- To facet od piwa? - zawołał ktoś z wnętrza lokalu
- Nie, to tylko harcerka
- Ooo weź te z wiórkami czekoladowymi / A mi dwa pudełka z nugatem - zawołało dwóch facetów
- Właściwie to szukam Tom'a Maa-rina?
- Marin. To ja.
- Chwila. Ty to Tom Marin? Jesteś pewien?
- Tak jestem
- Mieszkasz w pub'ie
- Właściwie to nad nim. Co mogę...? Chcesz moje zamówienie czy co?
- Nie, nie jestem harcerką. Jestem....w pewnym sensie w połowie wynikiem twoich genów
- Co?
- Jestem twoją córką
Poprzednia zagadka: Mama


10. Zgadnij kto to? 
Poprzednia zagadka: Alison

Udostępnij:

4 komentarze

  1. "serial tylko dla trochę kumatych" więc dlaczego ty go oglądasz? XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie jeszcze nie zaczęłam. Teraz to nawet zaczęłam się zastanawiać :')

      Usuń
    2. *znaczy obejrzałam fragment pierwszego odcinka, ale on był z tłumaczeniem pl ;)*

      Usuń
  2. 9. nie wiem
    10. Emily?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...