Piątkowe wieczory #10

Witam w ostatnim poście z serii! Przepraszam za godzinę, o której pojawia się post, jednak nie miałam czasu w tygodniu, a chciałam by wpis został dopracowany. A więc...
ZAPRASZAM! 

 1. Zabawne zdjęcia
 *Scena Ezrii*

 To miłość, ździry.

Marlene: W moim perfekcyjnym wyobrażeniu, rozstrzygnięcie kim jest -A zanim wam powiem. A niektórzy z was już to wiedzą.
 Nie chcę tego rozstrzygnąć, po prostu chcę wiedzieć

 Aria: Ezra myśli, że mama Alison jest -A
Hanna: Ok, to absurdalne! Pani D? Ile ona ma lat? Czy ona wie jak wysyłać Sms?

Plus dla fanów Keegana

2. Filmik tygodnia 
Przed dosłowną chwilą odkryłam ten filmik i jestem zakochana. Przyczyniła się do tego piosenka, którą wprost ubóstwiam. 

Oglądając taki filmiki siedzę i płaczę. Nie wiem czy tylko ja tak mam.

Czas kogoś uśmiercić
Teraz przedstawię wam filmiki -co by było gdyby umarła...
Emily!
 Hanna! 
Aria!
Spencer!

I dodatkowo Caleb! 

3. Warte uwagi 
Szczerze moje życie kręci się teraz wokół nauki, więc nie odkrywam nic nowego. Jednakże. Dzisiaj napadła mnie ochota na książkę (której nie przeczytam w ciągu najbliższych dni, ponieważ mam inne zajęcia -streszczenie Krzyżaków). Jest nią Amok, Davida Mooody, opis zapowiada się ciekawie, więc pozwolę go sobie przytoczyć: 
Napastnicy, okrzyknięci przez media Wściekłymi, uderzają bez ostrzeżenia. Zabijają każdego, kto stanie im na drodze. Liczka przypadkowych napaści przechodzi z setek w tysiące, apotem setki tysięcy. Każdy, niezależnie od płci, wieku czy rasy, jest albo Ofiarą - albo Wściekłym. W ludziach narasta lęk, że w każdej chwili przyjaciele lub najbliżsi zwrócą się przeciwko nim ze zbrodniczym zamiarem. Albo, że sami zaczną mordować. 
Nie znalazłam ceny książki, a ja sama ją wypożyczyłam. Oceny zbyt wysokiej nie ma, jednak ja jako osoba, która dawno nie czytała oczekuje tylko by litery były na swoim miejscu. Nic więcej. 

4. Zabawne dialogi/cytaty postaci 
Hanna [do przybranej matki Caleba]: Widzisz tą kobietę, o tam? To jest moja mama. To moja mama. Jest starszym wspólnikiem w kancelarii Dolce, Gabbana & Leibowitz, więc radzę ci oddać Calebowi jego pieniądze i robić to aż do ukończenia 18 lat albo napuszczę na Ciebie Erin "Brocko-Sucz" i posadzę twój tyłek przed sądem.

Hanna [do Ashley]: Dlaczego musiałaś użyć bat-sygnału "Hanna w tarapatach" i wezwać tatę?

Hanna: Boże! Chciałabym, żeby ludzie dawali dokładniejsze wskazówki.
Spencer: Taa, wpiszę to do złotych myśli.

5. Tapety/ikonki/tła
Komputer: 

Twitter Pack

 ***
 ***

 6. Ciekawostki 
-Ulubionym filmem Shay jest "Selena" 
-Ulubionym programem Torrey jest "Ellen"

7. Rare zdjęcia 

 8. Co u gwiazd? 
 Najnowsza sesja Shay dla Into The Gloss

GRY! 
9. Co to za film/serial? 

Stopień trudności: średni
Rodzaj: serial

Dzisiaj czeka was zagadka spod "pióra" Mrs. Hope...
 
Emily sięgnęła po paczkę Chipsów i zmęczona opadła na kanapę. Chwyciła Teen Vogue, które leżało na stolę. Zaczęła podziwiać Selene Gomez, której zdjęcie widniało na okładce. Usłyszała pukanie do drzwi. 
-Otwarte! - Do środka weszła Mona, z zaniepokojoną miną. -Wiesz po co jest zamek, prawda?-Powiedziała i sięgnęła po bombę kaloryczną zapakowaną w niewinne opakowanie, które trzymała brunetka. -Nie polecam, skarbie.
***
Emily przesiadywała w swoim pokoju, natomiast Mona i Pam spędzały wspólny czas w salonie. Fields miała serdecznie dość całej szopki. Nie pisała się na mieszkanie z osobą, której swego czasu nienawidziła. Postanowiła chwilę odetchnąć i wyjść na podwórko. Chcąc wstąpić na kawę spostrzegła Spencer i Tobiego, którzy dyskutowali w kawiarni. Sytuacja wyglądała na napiętą. Ostatnie czasy Państwo Hastings dowiedzieli się o tej dwójce, od tej pory ich relacje nie są najlepsze. Jednak co ona mogła powiedzieć o jej związku? Maya wyjechała. Tak po prostu, podążając "za głosem serca". 
***
W tym samym czasie, dom Fields
-Słyszałaś to? - Pam wstała z miejsca i rozejrzała się dokoła. Dojrzała zarys obcej sylwetki w ciemność korytarza. 
- O mój Boże! - Mona skryła się po stołem, po chwili chwyciła dłoń kobiety, która z hukiem wylądowała tuż obok niej. 
-Musimy zadzwonić na policje! 
-Nie możemy...
-Czemu? - Mona doskonale wiedziała dlaczego nie mogą tego zrobić. A powód był jasny. Wszystko było jej sprawką. 
Poprzednia zagadka: Life Unexpected
 10. Zgadnij kto to?
Poprzednia zagadka: Spencer

A WIĘC to koniec! Jeśli kogoś ciekawią wyniki -spokojnie. Pojawią się. Napiszę osobny post, lub zedytuje ten. Mam nadzieje, że przynajmniej niektórzy czytali tą serie i wyczekiwali ją co piątek. Już za tydzień pojawi się zupełna nowość, która (mam nadzieje) was zadowoli. A więc...do piątku!

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...