Co stało się "tej nocy"

SPOILERY
Kiedy myślicie o "tej nocy" wyobrażacie sobie Alison, żółty podkoszulek, Bethany, Melisse i wiele, wiele innych. Ale co jeśli powiem wam, że to niebawem ma ulec zmianie? Zapewne większość z was widziała najnowsze promo. Może zauważyliście iż wokół Arii jest dosyć duże zamieszanie. Trafia ona na komisariat policji, kłóci się z Ezrą, dostaje Sms z groźbą. W jednym z ujęć widzimy Hanne mówiącą: 
-Czas powiedzieć nam co stało się "tej nocy". 
Słowa kierowane są oczywiście do Panny Montgmery. Postanowiłam poruszyć dzisiaj ten temat, a więc...zapraszam! 
Chciałabym ostrzec, że post to tylko moje gdybanie, ponieważ w internecie nie znajdziemy dobrej teorii, która mogłaby odpowiedzieć na nurtujące nas pytania. Zresztą trudno byłoby takową teorie stworzyć, gdyż odcinki dopiero są przed nami.

1. Romans 
Pierwsze co przyszło mi do głowy był potajemny związek między Arią i Ezrą. Jednak czy zatajenie tego byłoby warte całego zamieszania? Usuwanie nagrań, ingerencji policji? Raczej nie. 

A więc ostatecznie jestem na NIE.

2. Morderstwo 
Dosyć drastyczne, wiem. Jednak widzieliśmy co działo się w Promo? Ezra wyglądał na bardzo przejętego i podenerwowanego, nie byłby taki bez powodu. Oczywiście obstawiam, że winny był Fitz, za to Aria mu towarzyszyła. 

Wiemy, że po przeskoku czasowym Aria pracować będzie w wydawnictwie i w chwili kiedy ujrzymy ją po raz pierwszy zajmować się będzie książką Ezry. Być może pewnego dnia spotkają się by omówić kontrakt. Chodzą plotki, że mężczyzna będzie miał problemy z alkoholem -może przyjdzie pijany? Aria postanowi odprowadzić go do hotelu. Po drodze zostaną napadnięci. Wszystko zakończy się tym, że Ezra posunie się do morderstwa. Kobieta chcąc go chronić zakopie ciało, jednak okaże się, że "to" ożyje i wróci chcąc by tą dwójkę dopadła sprawiedliwość.

To tylko mój wymysł, ale czy nie jest on w style PLL? BYĆ MOŻE.

3. Bethany?
Kocham ten wątek i tylko czekam aż zostanie on powiązany z Arią. Nie wiem jak miałoby to się odbyć, ale po prostu tego pragnę (?). Zresztą jestem pewna, że ta blondynka do nas wróci -nawet nie jako żywa postać, ale wydaje mi się, że jest ona ważna.BYĆ MOŻE

4. Bliźniaki 
Marlene zapewniła, że wątek bliźniaków pojawi się jeszcze w serialu. Może właśnie to będzie przyczyną problemów Ezry i Arii? BYĆ MOŻE.

Oczywiście w PLL może wydarzyć się wszystko. Mam tylko nadzieje, że ten wątek zwali nas z nóg. A wy co myślicie? Co mogło przysporzyć tyle problemów Arii? 
 

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...