Mona nas okłamała! Wakacje z teoriami #5

Cześć! To znowu ja - czy mi się wydaje, czy dodaje zbyt wiele postów? No cóż. Dzisiaj kolejna część serii - Wakacje z teoriami. Materiały jakie znajdują się w rozwinięciu pochodzą z najnowszego odc. 
 A więc SPOILERY. 
 


 6x07

 Aria: Ktoś z kim rozmawiałaś ukradł Ci grę, kiedy byłaś w Radley. Tak powiedziałaś. 
Mona: Wiem, ale byłam pod pływem tylu leków, że nawet nie wiem z kim rozmawiałam. 
Sezon trzeci
Wren: Zdali sobie sprawę, że nie brała swoich leków. Myślą, że przemycała je z pomocą odwiedzających. 
Dodatkowo sama pamiętam, jak w jednym z odcinków Mona wyjęła z buzi leki i schowała je pod poduszkę. CZEMU ZNOWU KŁAMIE? Może jest zastraszana przez -A, ale gdyby ono miało zamiar ją zabić - dawno by to zrobiło. 

Co o tym myślicie? 
- Mona kłamie, ponieważ chce chronić kłamczuchy, czy może siebie? A może chce kryć -A!

Udostępnij:

10 komentarze

  1. Jestem pewna ze mona nie jest do końca fair w stosunku do dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, co z tego ma?

      Usuń
    2. Może zawarła pakt z -A? By nie męczył jej tak, jak resztę?

      Usuń
    3. Albo ma po prostu z tego satysfakcję

      Usuń
  2. ale może Red Coat odwiedził ją za raz po tym jak ją przyjęli do Radley? Wtedy może jeszcze była na lekach :P nie koniecznie musi wiązać się to z kłamstwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie możemy się skupiać na tym co mówili, bo Marlene dużo miesza, a poza tym Mona brała wiele innych leków i mogła chować na coś innego, a na coś innego brać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam teorie i spostrzeżenia z odcinków dlatego super, ze dodajesz notki często bo jest co czytać :)

      Usuń
  4. Mona jest najlepszą postacią w PLL bo nigdy
    się nie da odgadnąć po czyjej jest stronie. Mam nadzieję, ze w finale się dowiemy jaka jest na prawde i za kim jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę, że mona chce kryć kłamczuchy. Gdze=ieśkiedys przeczytałam, że Mona wie kim jest a, ale nie może tego nikomu wyjanić, bo a jej grozi.

    OdpowiedzUsuń
  6. A to nie Spencer wypluwała tabletki ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...