Toby czy to ty?

Hej, hej :)
Już dzisiaj nowy odcinek, cieszycie się?
Dzisiaj mam dla was kolejną wskazówkę. Mam nadzieje, że wam się spodoba i podzielicie się ze mną swoim zdaniem :)


Hej.
Dzisiaj obejrzałam ostatnie minuty 6x02. W tym odcinku kiedy Alison trzyma album ze zdjęciami, jest coś znajomego w zdjęciu powyżej. Nos i usta. Ale zwłaszcza nos. Wtedy przyszło mi to do głowy. Toby!

Znalazłam zdjęcie Keegana jako dziecko. Spójrzcie na oczy i nos.
Zdjęcie z albumu
Zdjęcie z google
Nie znoszę tego, ze nie widzieliśmy innych zdjęć na tyle dobrze.
Nigdy nie byłam za teoriami odnośnie Tobigo ale to..

Co o tym sądzicie? Muszę przyznać, że nosy mają podobne....ale Toby?

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Ja cały czas mam Tobiego "na oku". Nigdy do końca mu nie ufałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez nigdy Tobiemu nie ufalam. Mimo tego nie zgadzam sie z ta teoria bo nie sadze ze to ma cos wspolnego z prywatnymi zdjeciami aktorow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TOBY TO NIE MOŻE BYC A <33

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...