30 week challenge #12


Hej:) Mam dla Was już 12 post z serii 30 week challenge! Mam nadzieję, że będziecie się chętnie udzielać! :)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


12) Najlepszy styl

W moim przypadku zdecydowanie wygrywa Spencer! Uwielbiam to, jak brunetka łączy ze sobą elegancję i pewnego rodzaju swobodę. Jej stroje nie są nudne i zawsze zapadają głęboko w pamięć.
Jak wiadomo - nie wszystkie stylizacje są idealne, ale w większości bardzo mi się podobają! :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Który styl z serialu jest waszym ulubionym? Zgadzacie się ze mną, a może macie całkiem inny gust? :)
Piszcie!


PS Jeszcze dzisiaj spróbuję dodać post z TOP10, ale niczego nie obiecuję. Mój laptop znowu się zepsuł i tymczasowo korzystam z komputera mamy. Nie działa on najszybciej, więc nie wiem jak to wszystko wyjdzie, ale się postaram! :)

Napiszcie, czy chcecie poczytać TOP10 jeszcze dzisiaj, czy może lepiej poczekać do weekendu! ;)


Udostępnij:

10 komentarze

  1. Chcemy TOP10 dzisiaj !

    A co do postu, to mi się zdecydowanie bardziej podoba styl Hanny <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hanna miała najlepszy styl ale potem coś się zepsuło w sezonie 5 ale teraz znowu powraca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spenser ma świetny styl ^^
    Hanna tak samo. Uwielbiam ich stroje <3
    Co do Ari to trudno powiedzieć. Czasami ubierze się fantastycznie ale czasami potrafi być ubrana w coś okropnego co strasznie ją postarza chociaż jak na razie w tym sezonie nie było żadnej wpadki.
    A styl Emily jest najbardziej zwyczajny i rzadko co przyglądam się jej strojom. ;)
    Pewnie, że chcemy TOP 10 dzisiaj !!


    OdpowiedzUsuń
  4. Aria! kocham ten jej ekscentryczny styl :D
    i byłoby super gdyby było dzisiaj TOP 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. SPENCER! Myślimy tak samo! :D <3 TAKKKKK TOP 10 dzisiaj kochana! Dasz rade :) Wierzymy w ciebie :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście. :D
      A Top10 niestety się nie udało na wczoraj..

      Usuń
  6. Top 10! plzzz + swietny post. Ale ja uwielbiam Arii styl czasem a czasem Hanny _<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      A z TOP10 w końcu się nie wyrobiłam, ale o tym pisałam na asku jeśli jesteście ciekawi. ;) - @olczii__

      Usuń
  7. Mi chyba najbardziej podoba się styl Emily. Pamiętasz jej ombre na włosach,które miała chyba w 5/4 sezonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emily też ma fajny styl. :) Pamiętam, pamiętam. ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...