Postacie z PLL. #1 - Aria

Serię ,,Postacie z PLL'' zaczynamy od Arii. Od razu powiem, że dziś w komentarzach oczekuje odpowiedzi na trzy pytania:
- Czy podoba Ci się taka seria i czy mam ją kontynuować?
- Za co lubisz (lub nie ) Spencer ?
- Jakie kategorie możnaby jeszcze dodać do tej serii?
Proszę o lawinę komentarzy. Często siedzę przed ekranem komputera i zastanawiam się, dlaczego mimo że wyświetleń jest tak dużo to komentarzy dwa, trzy lub wcale. Bardzo się cieszę, kiedy patrzę na wasze opinie pod postem i widzę że ktoś wypowiedział się na jego temat lub odpowiedział na moje pytanie. Więc nie bójcie się pisać komentarzy, ponieważ np. uważacie że wasza wypowiedź, zostanie uznana za głupią. Ja każdy komentarz traktuje poważnie i staram się na niego odpowiedzieć.
A wracając do tematu dzisiejszego wpisu, pod spodem umieszczam kilka ujęć i gifów z serialu, na których znajduje się Aria. (Niektóre z tych gifów są już zapewne części z was znane, ale i tak je dodaje )










INFORMACJE O ARII
Aria Montgomery jest uczennicą Rosewood High. Mieszka w Rosewood. Jej rodzice , Ella i Byron Montgomery, są nauczycielami. Aria ma brata Mike'a ( nie jestem pewna czy to się tak odmienia ). Rodzice dziewczyny rozstali się poprzez zdradę Byrona. Jej chłopak to Ezra Fitz (nauczyciel języka angielskiego ). Wyglądu chyba nie muszę opisywać. 

CECHY CHARAKTERU:
- wrażliwa
- pomysłowa
- wybuchowa
- kreatywna ( o czym najlepiej świadczą jej stroje )
- pomocna

UMIEJĘTNOŚCI I ZAINTERESOWANIA
- J.angielski
- Pisanie
- Sztuka
- Potrafi dobrze kłamać

KTO JĄ GRA?
Lucy Hale
ZDANIEM CZYTELNIKÓW BLOGA
,, Za co lubię Arie? Za jej oryginalny styl i kreatywną duszę. Za to, że najbardziej na świecie zależy jej na rodzinie i przyjaciołach. Stara się nikogo nie ranić.'' - wytrwała na zawsze
Jestem bardzo wdzięczna za Twoją odpowiedź i całkowicie zgadzam się z twoją opinią. Szkoda, że otrzymałam tylko jedną odpowiedź.

MOIM ZDANIEM
Według mnie Aria jest bardzo ciekawą postacią. Na początku mojej przygody rzuciła mi się w oczy swoim niecodziennym ubraniem. Bardzo lubię tą postać, ponieważ jest stanowcza i potrafi walczyć o swoje.

Udostępnij:

21 komentarze

  1. Moim zdaniem seria jest bardzo dobrym pomysłem :)

    Za co lubię Spencer? Za to, że potrafi w każdej sytuacji znaleźć rozwiązanie. Tak szczerze bez niej dziewczyny by nie zrobiły nic sensownego bez Spence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Oczywiście Twoja odpowiedź pojawi się w poście dotyczącym Spencer

      Usuń
  2. Anonimowy06 maja, 2015

    A moim zdaniem seria jest kiepska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuje Twoje zdanie. Niektórym się podoba innym nie. Mam nadzieję że znajdziesz jednak na tym blogu coś co Cię zainteresuje, ponieważ pojawia się tu wiele innych seri innych redaktorek :)

      Usuń
    2. Anonimowy09 maja, 2015

      Pomysł jest świetny i wcale nie jest kiepski,a twoja niekonstruktywna opinia to dno.

      Usuń
  3. Seria mi się podoba ;) dobrze by było jakbyś chciała ją kontynuować (cieszyłabym się bardzo) :) .Ja osobiście chciałabym przeczytać o Alison -uwielbiam tę postać i posty z nią związane bardzo mnie ciekawią :)
    Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się kontynuować tę serie najdłużej jak się da.
      Zaraz po Spencer mogę zrobić taki post dotyczący Alison.

      Usuń
    2. Była by bardzo miłe zaskoczona jesli po Spencer byłaby notka o Ali ;) pozdrawiam i czekam na posty z tej seri :*

      Usuń
  4. Anonimowy06 maja, 2015

    Mogłybyście być bardziej oryginalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem. Serię wymyśliłam sama i jeśli pojawiła się ona na innym blogu dotyczącym PLL to możesz być pewna/pewny że nie ściągałam ;)

      Usuń
  5. Często się dziwię czemu macie tak mało komentarzy skoro tak się staracie. Ja uwielbiam czytać wasze notki i staram się kiedy tylko mogę komentować.

    A więc Spencer - Spence jest najrozsadniejszą z klamczuch, stara się zawsze myśleć na trzeźwo i mimo iż doświadczyła tak wiele złego nawet z rąk rodziny która wiecznie ją oklamuje to potrafi stać twardo na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + jest strasznie odważna, to ona zawczasu stawiała się Ali, gdy inne dziewczyny siedziały cicho.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje. Twój komentarz na pewno znajdzie się w poście o Spencer

      Usuń
  6. Spencer niewątpliwie jest najwytrzymalszą i czemu nie można zaprzeczyć bardzo inteligentną postacią.Podoba mi się że potrafi poświęcić dla swoich bliskich i jest silna i potrafi znieść tą presje którą nakłada na nią rodzina i stara sobie radzić z sytuacją z "A". Wspiera swoje przyjaciółki i bardzo jej na nich zależy.Bardzo podobał mi się ten post,Aria jest moją ulubioną kłamczuchą.I zauważyłam że nie tylko Spencer umiała postawić się Ali. Aria też raz to zrobiła,gdy Ali zaczęła obrażać Hannę gdy ta nie chciała uczestniczyć w dawanie nauczki Tobiemu. Po Spencer chciałabym przeczytać o Emily. Na początku nie lubiłam jej tak bardzo jak reszty kłamczuch, jednak Em zmieniła się przez te sezony,bardzo ją lubie. A ta seria jest bardzo fajna powinnaś ją kontynuować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz po Spencer planuje napisać o Alison ale Emily będzie następna.

      A twoja odpowiedź pojawi się w poście o Spece.

      Usuń
  7. Spencer lubię za to, że jest lojalna, sprawiedliwa i rozsądna. Za wszelką cenę chroni swoje przyjaciółki i Toby'ego. Zawsze daje z siebie wszystko i wytrwale dąży do celu. Spence jest zdecydowanie moją ulubioną kłamczuchą :)
    Co do serii to uważam, że jest świetna, szczególnie dla początkujących widzów PLL :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i odpowiedź, która zagości we wpisie o Spencer

      Usuń
  8. Anonimowy07 maja, 2015

    pomysł na serie fajny tylko strasznie mało napisałaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy następnych postaciach postaram się napisać więcej. Zastanawiam się np. Nad kategorią powiązania z innymi bohaterami lub coś w tym stylu

      Usuń
    2. Anonimowy09 maja, 2015

      Spencer uwielbiam za jej silny charakter i oddanie rodzinie i przyjaciołom,jest bardzo inteligentna,śliczna i ma wyspartowane ciało,bardzo jej zazdroszcze bo ja nigdy tego nie osiagne :'( możecie sie śmiać,jest postacią fikcyjna i kreowana przez serial ale naprawdę jest dla mnie autorytetem.

      Usuń
    3. Mi też się zdarza porównywać do postaci fikcyjnych. W 4 klasie podstawówki marzyłam o tym żeby uczyć się tak dobrze jak Hermiona z Harrego Pottera.
      Nie muszę chyba pisać że zamieszczę Twoją odpowiedź w poście o Spencer

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...