Jakie pytania stawia przed nami sezon 5? #5

Dzisiaj przychodzę do was z pytaniami z 5x10 i 5x11. Znalazłam jedynie 5  pytań więc post będzie dość krótki. Zanim zaczniemy przedstawię wam mój mały harmonogram postów na ten tydzień.
Postaci z PLL. #5 - Hanna - poniedziałek/wtorek
Jakie pytania stawia przed nami sezon 5? #6 - środa/czwartek 
Postaci z PLL #6 - Mona - piątek/sobota
A więc na początek kilka gifów z odcinków o których będzie dziś mowa:






5x10

- Kto ukradł rzeczy ze skrytki Spencer?
Kłamczucha zagląda do swojej skrytki w fotelu. Okazuje się że jest pusta. Później dowiadujemy się że stała za tym Melissa


- Kto zadzwonił do Spence?
Chwilę po tym wydarzeniu dziewczyna otrzymuje telefon w którym słychać nagranie, które zostało jej skradzione. Wiemy że nie zrobiła tego Melissa ponieważ była ona wtedy w pokoju.


- Jak ten ktoś zdobył nagrania?
Skoro to nie Melissa dzwoniła, a Cyrus siedział wtedy w areszcie to znaczy że ktoś inny (-A) posiada nagrania. Ciekawe jak je zdobył?


- Co się stało Monie?
W czasie przesłuchania do chóru Mona mdleje. Potem wyznaje Hannie że cierpi na ataki paniki.


5x11

- Co się dzieje z Calebem?
Przyjaciele chłopaka wspólnie dochodzą do wniosku że coś z nim nie tak. Jest to wyjaśnione dość ogólnikowo, więc jeśli kogoś interesuje co się działo w tym czasie z Calebem może obejżeć serial (Nie wiem czy można to tak nazwać ponieważ skałada się z kilku odcinków ) zatytułowany ,,Ravenswood''


-----------
To tyle na dziś, przypominam o komentarzach o Hannie.

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Anonimowy24 maja, 2015

    Ale to z Moną chodziło o to, że pobierała sobie krew (aby później upozorować śmierć). Dlatego zemdlała i skłamała Hannę, bo co miała powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa... Nie wiedziałam, jestem dopiero na odcinku 5x12. Co prawda oglądałam 5x25 ( byłam bardzo ciekawa więc przeskoczyłam kilka odcinków ), ale nie powiązałam sobie tego z jej omdleniem.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...