TOP 10 najlepszych fanowskich filmików Alison

Okej udało mi się znaleźć czas by zrobić post z Ali. Na marginesie po tych filmikach naprawdę zaczęłam ją uwielbiać. Tą wredną i tą miłą. Czy tylko ja mam ten problem, że nie wiem którą wole? Ah no trudno, pewnie niedługo i tak zacznę na nią narzekać.

Bardzo przepraszam za spóźnienie! Post został napisany wcześniej, ale zapomniałam go dodać na czas :/ 

10. 
Alison DiLaurentis | best of



 9. 
everything is lost | alison dilaurentis (pretty little liars)
 8.

Alison DiLaurentis - A Little Too Much 

 7.

 Pretty Little Liars || Alison DiLaurentis - Stronger
6.
 alison dilaurentis | fight song 
5.
 Alison DiLaurentis | Human
 4. 
alison dilaurentis | don't you worry child 
3.
 ► Alison Dilaurentis || Castle Walls

 

2.

tell the world i'm coming home | alison dilaurentis 

1.

the story of alison dilaurentis | people do change 

 

 Trudno było to zrobić bo nie znalazłam żadnych takich wow filmików z Ali. Głównie zwracam uwagę na ilość przeróbek i muzykę. Uwielbiam muzykę z filmiku numer 3, to zdecydowanie moja ulubiona piosenka z całej dziesiątki. 




Udostępnij:

5 komentarze

  1. Kocham Alison :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze lubiłam czarne charaktery! A w The vampire diaries Katherine Pierce była podobna do Alison <3
    Świetny blog..
    -Karolina R.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam podobny filmik na Youtube jak 9 tylko lepszy Guilty|Alison&The Liars (5x24)

    OdpowiedzUsuń
  4. OooO kim będzie następne top10?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...