Promo 5x16 "Over a Barrel"

WTOREK
Hanna: Duchy nie mają palców więc jak Mona wysłała tą wiadomość?
Spencer: Nie duch, alarm
NASTĘPUJĘ PROCES
Toby: Co ty i Caleb znaleźliście?
Spencer: Dużo krwi na jego ubraniach
PODĄŻAJĄC PO ŚLADACH 
Caleb: I bądź pewna że ciało Mony jest schowane w środku 
(nie jestem pewna pierwszego słowa które Caleb wypowiada)
Aria: Mogą zrzucić winę za morderstwo Mony na nas
Spencer: Niczego nie dotykaj 
Caleb: W dół. Ktoś tu jeszcze jest. Nie.

Co sądzicie o nadchodzącym odcinku?
A co o wczorajszym? 

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Mam nadzieję, że to nie zabrzmi jak obraza, tylko zwrócenie uwagi :D Trochę pomyliłyście się w tłumaczeniu. Powinno być PODĄŻAJĄC PO ŚLADACH -> DO MROŻĄCEGO ODKRYCIA (tamto czerwone -A to chwyt graficzny i pełni funkcję taką, jak a, an albo the.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ja byłam pewna że chodzi tutaj o A i szukałam logicznego tłumaczenia ;)

      Usuń
  2. Mnie w tym odcinku to był zirytował wątek Jasona i matki Hanny ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...