Wycieki scenariusza z 5x23



Cześć. Na dzisiaj przygotowałam mały spoiler. Może i nie są to jakieś bardzo znaczące informacje, ale jednak coś mamy. Daleko do tego odcinka, ale cóż. Wiem, że nie wszyscy lubią znać scenariusz przed odcinkiem, dlatego zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia.



Spoiler lines from #PLL 5x23! #prettylittleliars #pll #plltheories #pllhints #pllclues #pllspoilers
ARIA: Ja to zrobię. Jestem najmniej zastraszana.
EMILY: Nie mam pojęcia. Pozwól mi to zmienić. I co więcej w niższych obcasach.
VERONICA: Nie mówmy o etyce.
SPENCER: To na pewno.

Może nie wnoszą te cytaty nic do fabuły, ale na pewno poruszają i ciekawią. Czyżby kolejna kłótnia w rodzinie Hastingsów? Em w obcasach i Aria wykonująca jakieś tajne zadanie? Co o tym sądzicie?

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Juz się nie moge doczekac! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. woow.! :o
    ciekawe o co chodzi!
    ja też się już nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Emily: Nie mam pojęcia. Pozwól, że się przebiorę. Lepiej myślę na niższym obcasie" -tłumaczenie własne ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...