Hanna is A?

Cześć. Znalazłam kilka gifów porównujących zachowanie naszej kłamczuchy Hanny do zachowana A. Faktycznie jest całkiem podobne i może powinniśmy się nad tym zastanowić. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia.









"Każdy z nas ma coś, o czym nikt nie wie" - HannA

Co sądzicie o powyższych gifach? Uważacie, że jest to prawdopodobne żeby Hanna była A. Według mnie żadna z kłamczuch nie nadaje się na A. W końcu sama siebie by nie upokarzała. Ale to jest moje zdanie. Czekam na wasze.


Udostępnij:

4 komentarze

  1. Według mnie też, żadna z nich nie nadaje się na A. Bardzo fajne gify i przyjemny wygląd bloga. Obserwuję i zapraszam na rozdział 2 http://tommorow-is-beautifull-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna teoria na to że Hanna jest A, chociaż raczej niemożliwe żeby klamczucha była przesladowczynią. Chyba że ma siostrę bliźniaczkę. W domu Hanny pojawiła się ta dziewczynka z hallowenowej historii, pozatym Hanna ma blond włosy (w serialu jest to bardzo istotne) i jest podobna do Ali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam ,że to bliźniaczka Cece jest A - black widow. pisałam o tym teorię nawet na prettylittleliars.com.pl ...na forum oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem to bez sensu by Hanna sama, siebie wrabiała i chciała źle dla swojej matki. Ale gif fajny.;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...