Ciekawostki o...

Hejka....
przepraszam że w zeszłą sobotę nie dodałam
mimo iż obiecałam ale potem pojechałam do dziadka do szpitala
a wróciłam późno i byłam zmęczona.

Dzisiaj ciekawostki o osobie o której dziwie się,
że jeszcze o niej nie napisałam :)



Janel Parrish



  1. Nazywa się Janel Meilani Parrish
  2. Urodziła się 30 października 1988 roku w O'ahu, Hawaje, USA
  3. Jest aktorką, piosenkarką i pianistką
  4. Ma 157 cm wzrostu
  5. Jej matka to Joanne Parrish
  6. Jej ojciec to Mark Parrish
  7. Jej wytwórnia płytowa (dla której nagrywa/nagrywała) to Geffen Records
  8. W połowie jest Chinką
  9. Od 6 roku życia gra na fortepianie
  10. Pisze piosenki
  11. Występowała na Broadwayu  
  12. Wystąpiła w teledysku zespołu NLT - "She said, I said"
  13. Janel na samym początku była przesłuchiwana do roli Spencer a dopiero potem do Mony 
  14. Kiedy mieszkała na Hawajach stała się lokalna gwiazdą

Filmy i seriale w których grała :

Seriale :

  • Wystąpiła gościnnie w Baywatch (Słoneczny Patrol) jako Hina
  • Wystąpiła gościnnie w The O.C. (Życie na fali) jako Leah
  • Wystąpiła gościnnie w Heroes (Herosi) jako May
  • Wystąpiła gościnnie w Drop Dead Diva (Jej szerokość Afrodyta) jako Chelsea Putnam
  • Wystąpiła gościnnie w Hawaii Five-0 (Hawaii 5.0) jako Rebecca Fine
  • Wystąpiła w Pretty Little Liars jako Mona Vanderwall
Filmy :

  • 2007 rok -> Bratz jako Jade
  • 2009 rok -> Fired Up! (Ale czad!) jako Lana
  • 2010 rok -> Triple Dog jako Cecily
  • 2011 rok -> Knots (Póki ślub nas nie rozłączy) jako Hoku
  • 2011 rok -> One Kine Day jako Leilani
  • 2012 rok -> Celeste i Jesse (Celeste i Jesse - Na zawsze razem) jako Savannah
  • 2013 rok ->  The Concerto jako Lisa Wagner


Zdjęcia i gify :


















    Lubicie Janel?
    Kiedy ją poznaliście?

    ~Ann

    Udostępnij:

    5 komentarze

    1. nie wiedziałam, że jest w połowie Chinką! :o Pewnie dlatego ma taką oryginalną urodę.

      OdpowiedzUsuń
    2. wiedziałam że skądś ją znam :o
      z BRATZ :D

      OdpowiedzUsuń
    3. Daj teraz o Lucy Hale lub Ian Harding tylko duzo ! PS. Cudowny post :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. o obojgu już powstały ciekawostki ;)
        tutaj masz odnosnik gdzie samie Ciekawostki są :)
        http://pll-poland.blogspot.com/search/label/ciekawostki

        Usuń
    4. Na 3 gifie jak nie ona:o

      OdpowiedzUsuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...