Czy Detektyw Holbrook może współpracować z Alison?

Szalone to prawda?
Ale postanowiłam się nią z wami podzielić gdyż zaciekawiła mnie na tumblrze ;)
Oczywiście dodałam coś od siebie, jakieś moje przemyślenia i wg ;)



Jak wiemy ciało naszej Mony pod koniec odcinka 5x12 leżało w bagażniku
samochodu marki Ford. 


Po tym wydarzeniu szukaliśmy winnego.
Ja osobiście czytałam teorie na temat Paige (która moze też się pojawi na blogu - jeszcze nie wiem),
na Arię itd.
Ale w tym odcinku troche wcześniej widzieliśmy już samochód tej samej marki. 
To samochód naszego Pana Detektywa.


A na końcu odcinka znowu widzimy ten samochód i kolor jest bardzo zbliżony do tego 
z ciałem Mony,

Osoba która wchodziła do domu Mony miała buty podobne do tych które noszą policjanci.



Nie zakładam tutaj że to on zabił Monę ale mógł pożyczyć jej buty.
Pytanie po co?
W sumie dobre pytanie ale może dlatego by nie zostawiać odcisków?
To trochę irracjonalne bo w końcu każde buty je zostawiają (chyba)
ale może policyjne właśnie nie? W końcu zawsze jak jest badanie miejsca zbrodni 
to może być w okół pełno odcisków butów sprawcy i policjanci mają specjalne 
buty które nie zostawiają odcisków i nie zacierają śladów?
Tak wiem to irracjonalne ale kto wie....
Było tam zdanie " Czy policja może stwierdzić śmierć osoby TYLKO po śladach nie mając ciała ofiary? " cóż moim zdaniem tak. Bo skoro są takie ślady krwi i walki no to jest wszystko jasne.



" Wyraz twarzy Ali mówi "Dobra robota Detektywie" "

No jak dla mnie ta twarz mówi bardziej " Suk* nie żyję. Ja wygrałam "

Ogólnie ta teoria nie była do końca przemyślana bo w sumie czemu miałby on jej pomagać?
Macie jakieś pomysły?

~Ann

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...