18 week challenge! #3

Cześć :D
Post miał być wczoraj ale nie mogłam go dodać ponieważ
byłam na urodzinach przyjaciółki i wstałam o 13 xd
Wiec po prostu myślę że tą serie przeniesiemy na niedziele :) 

W ostatnim pytaniu pytaliśmy was Jaki jest wasz ulubiony związek.
Tak jak w poprzednim pytaniu tak i tutaj dodałam głosy adminek ;)

5 miejsce
wspólnie




4 miejsce



Po resztę miejsc oraz kolejne pytanie zapraszam do rozwinięcia :)


3 miejsce


2 miejsce


1 miejsce


Przyznam że to dla mnie radosny ale i niespodziewany wynik.
Myślałam że wygra Spoby, a on na 3 miejscu  wylądował :o
Ale cóż czas na trzecie pytanie :D

Jaka jest twoja ulubiona przyjaźń między Kłamczuchami? 

Udostępnij:

22 komentarze

  1. Hanna i Aria :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aria i Spenc <3
    najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hanna i Spencer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spencer i Hanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Team Sparia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Spanna! <3 Moje najukochańsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Hanna i Aria <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hanna i Aria <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Spencer i Hanna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Aria i Spencer
    Aria i Hanna
    :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...