Wakacyjna seria #14

Od dziś wchodzimy w GŁÓWNE PARY !
Cieszycie się?
Jak myślicie od kogo zaczniemy?







Emison - Emily & Alison

Emison to jest zarazem nazwa pary miłosnej jak i przyjaźni.
Poznały się w szkole kiedy Ali zaprosiła ją do swojej grupy.
Już od tamtego momentu Em zaczynała coś czuć do Ali.

W odcinku 1x09 podczas retrospekcji mogliśmy zobaczyć ich pierwszy pocałunek.
Pocałowały się wtedy w bibliotece.
Emily wyraźnie była podekscytowana i szczęśliwa po całym zajściu natomiast Ali była zażenowana.



Ich drugi pocałunek mogliśmy zobaczyć w 2x12.
Miało to miejsce podczas kiedy Em była uwięziona w stodole.
Ali ją uratowała przed zaczadzeniem, na świeżym powietrzu.
Po krótkiej rozmowie to Ali pocałowała Em.

Swój kolejny pocałunek miały dopiero w 5x05.
Ali wyznała Em że zawsze coś do niej czuła a ich pocałunki nie były treningiem.
Ten odcinek jest uznawany za początek ich związku.
Jednakże nie wiemy czy są razem.



Zdjęcia i gify:


















Lubicie je jako parę?
Chcecie by były razem?

Ja za nimi nie przepadam.
Moim zdaniem Ali chce jak zwykle wykorzystać Emily
i tylko ją okłamuje by ta była na jej każde zawołanie.

[EDIT]
Po ostatnim odcinku - 5x10 - wiemy już że ich związek jest skończony.
Em nie chce mieć już nic wspólnego z Ali.
Co sądzicie o decyzji Em?
Ja myślę że dobrze postąpiła.
~Ann



Udostępnij:

3 komentarze

  1. cieszę się że Emily już nie chce mieć nic wspólnego z Ali,
    ja nawet ich przyjaźni nie trawiłam a co dopiero związku

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja ich lubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Emison forever <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...