Jak Oni Śpiewają #6

Dzień Dobry!

Wiem , że już dawno nie było notki z tej serii , ale ja jestem troszkę zabiegana więc dziś postaram się wszystko nadrobić. Osobą , którą dziś przedstawie jest Nia Peeples , może to Wam nic nie mówić , ale znacie ją na pewno , ponieważ jest to mama Emily czyli nasza Pam Fileds. Była ona kiedyś zawodową piosenkarką i to jaką dobrą. No ale przeszła na aktorstwo, ale ja abyście zobaczyli kim kiedyś była i jaką świetną muzykę tworzyła przestawię Wam jej utwory.




Utwory Nii Peeples:


Street of Dreams - 1991


Kissing the Wind - 1991


Is This Realy Love - 1988


Be My Lover - 1988


Trouble - 1988


This Time I'll be Sweeter - 1988


Star Crossed Lovers - 1988


Poetry in Motion - 1988

Mam dla Was tylko tyle utworów , a jest ich trochę więcej , ale reszty nie jestem w stanie wstawić , ponieważ nie ma ich na youtube , lub są z koncertów. Ale i tak myślę , że piosenki Wam się podobają , która według Was jest najlepsza? I czy podoba Wam się twórczość Nii ? :)

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Już taki cykl jest na jakimś blogu.. I do tego dodajecie te sama osobe co na tamtym blogu. Może byście się wysiliły i same coś poszukały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiego cyklu nie było był jedynie post jeden.
      sama Azumiczka (jeśli źle napisałam to przepraszam)
      napisała że u nich było inaczej a u nas jest bardziej rozbudowane .

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...