Jak Oni Śpiewają #3

Mam dla Was kolejną notkę z serii JOŚ myślę , że poprzednie notki Wam się podobały. Dzisiejsza osoba której utwory przedstawie była moim największym zaskoczeniem , ponieważ nie spodziewałam się , że jest tak dobrą piosenkarką. Jeśli jesteście ciekawi kim jest nasza gwiazda to kontynuujcie czytanie posta. Naprawdę warto ! :)


Dziś pokażę Wam utwory Tammin Sursok , jesteście zdziwieni? Jabyłam bardzo. Tammin była zawodową piosenkarką , wydała dwa albumy jednen w 2005r.  o nazwie "Whatever Will Be" a drugi w 2009r . razem z zespołęm , album nazywał się :"Spectacular".Zachęcam do obejrzenia jej twórczośći.

Utwory Tammin Sursok

Whatever Will Be - 2005r.


Pointless Relationship - 2005r.


It's a Beautifull Thing - 2005r.


Something Better - 2005r.


Tender - 2005r.


Around the World - 2005r.

World Without You - 2005r.


Better to be Lonely - 2005r.


Ordinary Day - 2005r.


Backwards Again - 2005r.


Almost Me - 2005r.


It's a Little Late - 2005r.


Piosenki powyższe są z albumu 1 , z drugiego albumu wstawię Wam tylko piosenki , które były wykonywane przez Tammin. :)

Dance With Me- 2009r.


For The First Time  2009r. (duet, filmik z koncertu) 

Just Freak - 2009r.


Something To Believe In - 2009 (duet)


Everything Can Change - 2009 (trio)



Co o tym sądzicie ?  Jak Wam się podoba głos Tammin, czy jesteście zaskoczeni tym , że gwiazda śpiewa ?  Ja jeste bardzo zaskoczona , ale jestem z niej dumna. :)

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Fajna jest piosenka Around the world

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również się ona podoba , wedlug mnie najlepsza :3

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...