Ciekawostki o...

Witajcie dziś ode mnie dostaniecie tylko ciekawostki oraz linki do liva.
Jaki jest powód? - Mam urodziny i będzie u mnie koleżanka :)
Nawet ten post pisze dla was wcześniej (piątek :D )

Ale do rzeczy -mam dla was złą wiadomość dotyczącą ciekawostek albo dobrą zależy czy je lubicie :)
A mianowicie od teraz będą raz w tygodniu ponieważ mam zamiar również je prowadzić we wrześniu :)
A dziś mam dla was ciekawostki o jednej z Kłamczuch.





Shay Mitchell




  1. Nazywa się Shannon Ashley Mitchell
  2. Urodziła się 10 kwietnia 1987 roku w Mississauga, Ontario (czasem podawane jest ze w Toronto), Kanada
  3. Ma 1,71 m wzrostu
  4. Waży 57 kg
  5. Jej rozmiar biustonosza to 32B (skąd oni biorą takie informacje!?)
  6. Rozmiar ubrań to 4(US)
  7. Jej znak zodiaku to baran
  8. Jest Chrześcijanką 
  9. Ma oczy koloru brązowego 
  10. Jej ksywki to Shay, Shay Buttah, Shay Mitch
  11. Jest aktorką i modelką
  12. Jej ojciec to Mark Mitchell
  13. Jej matka to Precious Garcia
  14. Ma młodszego brata Sean
  15. Ma pochodzenie Filipińskie od strony matki oraz Irlandzko/Szkockie od strony ojca
  16. Uczęszczała do Rockridge Secondary School, potem zapisała się do West Vancouver Secondary School w Zachodnim Vancouver, B.C. , Kanada
  17. Jest rzecznikiem Pantene Pro-V Nature Fusion oraz ambasadorem Somaly Mam Fundation 
  18. Jej ulubione jedzenie to kuchnia włoska, tajlandzka oraz mamy
  19. Jej ulubiony program telewizyjny to Entourage, Californication i Oprah 
  20. Jej ulubiony film to Vicki Christina Barcelona (2008), The Little Mermaid (1989), Under The Tuscan Sun (2003) 
  21. Jej ulubiona książka to "Eat, Pray, Love" , "The Alchemist", "The Kite Runner", "Pretty Little Liars" 
  22. Jej ulubione miejsce na wakacje to Moorea i Thaiti
  23. Zaczęła naukę tańca w wieku 5 lat
  24. Jej fani to Mitchies
  25. Kocha gotować
  26. Jako nastolatka odnosiła sukcesy jako modelka
  27. Prezentowała ubrania m.in Aeropostale
  28. Swój pierwszy pocałunek przeżyła w wieku 13 lat podczas gry w butelkę
  29. W 2012 roku została twarzą American Eagle 
  30. Boi się klaunów i horrorów
  31. Skoczyła ze spadochronem kiedy zerwała z chłopakiem
  32. Wystąpiła w teledysku Seana Paula "Hold My Head"
  33. Jest wolontariuszką gdyż uwielbia pomagać
  34. Jej pierwsza praca to była praca w sklepie z ubraniami
  35. Jej ulubiony model samochodu to Range Rover
  36. Jej pierwszym samochodem był VW Convertible Bug
  37. Jej ulubiony projektant to Roberto Cavalli
  38. Lubi słuchać piosenki Beyonce 
  39. Była zauroczona w Paulu Walkerze
  40. Uwielbia psy, niedawno jednego zaadoptowała
  41. Uwielbia Europe
  42. Umie poruszać stawami do przodu i do tyłu
  43. Jej najlepszą przyjaciółką jest Ashley Benson
  44. Jej chłopak to Ryan Silverstein
  45. U płci przeciwnej zwraca uwagę na oczy 



Czas na filmy oraz seriale w których mogliśmy zobaczyć naszą Shay:

Seriale:

  • W 2001 roku wystąpiła gościnnie w Degrassi: Nowe Pokolenie jako Modelka
  • W 2009 roku wystąpiła gościnnie w Glee jako Dziewczyna w żółtej kurtce
  • W 2009 roku wystąpiła gościnnie w Aaron Stone jako Irina Webber
  • W 2010 roku wystąpiła gościnnie w Rookie Blue (Nowe gliny) jako Słodka dziewczyna
  • W 2010 roku zagrała w Pretty Little Liars jako Emily Fields


Filmy:

  • W 2013 roku zagrała w Immediately Afterlife jako Marissa



Zdjęcia i gify:
























I jak? 
Coś was zaskoczyło?
Mnie chyba najbardziej ten skok ze spadochronem - podziwiam ją za odwagę!
Oraz to że w internecie był podany jej rozmiar biustonosza!
Na serio to już naruszenie przestrzeni osobistej!

~Ann

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Ta sama notka byla na blogu o shay i pisala ja adminka natali teraz zmiebola chyba nazwe na a czy cos no a ty to skopiowalas wiec troxhe nie fajnie z twojej stroby mimo to ze notka jest genialna to tracisz czytelnika , skoro jestescie wszystkie admibkami nto nie faknie krasc sb osty chyba ze osoba pierwotnie piszaca te fakty wie o twojej kopi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego uważasz że skopiowałam?
      ja tą serie prowadzę już jakiś czas i piszę ciekawostki
      o każdym z obsady wiec nie rozumiem dlaczego mnie oskarżasz

      Usuń
    2. Zgadzam sie ze prowadzisz ta serie ale skopiowalas to od swojej innej adminki i nie woem jaka tam u was atmosfera panuje ale ja byn sie obrazila bo zrobilas hamsko... sama dobrze woesz ze to jest skopiowane z twojego drugiego bloga

      Usuń
    3. nie jest, ciekawostki są takie same poza tym ja mam ich więcej więc nw czemu mnie oskarżacie, mam wiele o których Natalia nie wspomniała

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...