Ostatnie sukcesy Janel!


Cześć! Nasza serialowa Mona niezmiernie cieszy się dwoma sukcesami ostatnich tygodni! Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, to zapraszam!



1. Osiągnęła 3 miliony obserwatorów na Instagramie.

Parrish ostatnio zdobyła wielu obserwatorów na popularnym portalu społecznościowym. Osobiście bardzo podoba mi się sposób, w jaki prowadzi swoje konto. Wrzuca tam wiele ładnych zdjęć, nie tylko jej i jej przyjaciół, ale pięknych krajobrazów oraz jedzenia. Na Insta Janel znajdziecie również cytaty.



2. Zeszyty z jej podpisem wyprzedały się w... jedną dobę!

Osoby śledzące działalność aktorki wiedzą również o tym, że ma ona swoją własną linię ubrań i zeszytów. Te drugie, które podpisywała własnoręcznie sprzedały się w 24 godziny! Parrish podzieliła się tą informacją na Facebooku. O ich następnej dostawie możecie się dowiedzieć tutaj.



Śledzicie jej działalność w internecie, czy należycie do osób, które tylko oglądają serial i nie interesują się życiem aktorów?




Udostępnij:

3 komentarze

  1. Akurat nie interesuje się życiem aktorów , ponieważ ja w postaciach z filmów widzę charaktery i kształtuje je sobie , wtedy jak widzę życie aktorów wcielających sie w te postacie to burzy mi to całą koncepcje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To mają być sukcesy? Spodziewałam się jakiejś propozycji wielkiej roli, czy uczestnictwa w czymś niesamowitym... A ona po prostu podpisała dziennik i wybiło jej ileś tam fanów. Nic z tych rzeczy nie nazwałabym sukcesem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post nie wiedziałam bym :DD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...