PLL w aplikacjach #7

Hej! Witam Was z już siódmym postem z serii PLL w aplikacjach! Dzisiaj sprawdzimy na ile lat wygląda Tyler Blackburn, Julian Morris i Torrey DeVitto!
Ciekawi wyników? Zapraszam do rozwinięcia ;)


JULIAN MORRIS
Aktor ma dokładnie 32 lata (za 3 dni skończy 33). Czy na tyle oceniła go też strona?


Wyniki nie wyszły równe, więc wyciągnęłam średnią. Według aplikacji Julian wygląda na 35 lat! Różnica między tym, a właściwym wiekiem nie jest duża, więc myślę, że możemy go zaakceptować ;)



TORREY DEVITTO
Torrey ma dokładnie 31 lat. Jak myślicie: zostanie postarzona, czy może odmłodzona?


A więc ani to, ani to! Według strony aktorka wygląda na dokładnie tyle lat, ile ma w rzeczywistości! Jesteście pod wrażeniem dokładności? ;))



TYLER BLACKBURN
Tyler jest najmłodszą osobą, jaką dzisiaj sprawdzamy. Chłopak ma skończone 29 lat. Czy strona pokaże podobny wynik?


Według aplikacji aktor ma.. 29,5 lat! Po raz kolejny jesteśmy więc bardzo blisko prawidłowej odpowiedzi! Zaskoczeni? ;)


Na dzisiaj to by było na tyle. Powiem Wam, że jestem pozytywnie zaskoczona wynikami, jakie wygenerowała TA strona :)
Koniecznie napiszcie mi, czy zgadzacie się ze wszystkim i dajcie swoje pomysły na następne osoby! :)

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Tyler napewno nie mam precyzyjnie 29 lat wiec mozna by powiedziec ze podala dokladny wiek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :D naprawdę zaskakujące wyniki... Mam pytanie... Jaka to aplikacja?
    KLAAUDIA-KLAUDIA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link jest podany w poście, ale jeśli chcesz: www.how-old.net

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...