Najnowsze promo -podsumowanie

Niestety nie mam jak wstawić Promo tutaj, a więc odsyłam Was tutaj: KLIK
Jak widać jest to zapowiedź różnych seriali, które wracają na FreeFormJ/AbcFamily. Jednak my skupimy się na fragmentach PLL. 

Rozmowa Ezrii?
Pomimo wszelkich potwierdzeń na temat przyjaźnij Ezry i Arii, gołym okiem można zobaczyć, że ich stosunki są dosyć napięte. A co kolejne promo tylko utwierdza mnie w tym fakcie.

Hanna bierze ślub? 
Kiedy zobaczyłam Hannę w welonie otworzyłam szeroko oczy. Czy to oznacza, że Hanna będzie kłamczuchą, która weźmie ślub w 6x18? Szczerze? Jeżeli okaże się to prawdą, będę rozczarowana. Jednak jestem pewna, że wiele osób będzie zadowolonych tym faktem. 

DollHouse?
To już pewne - kłamczuchy wracają do DollHouse i chyba nie spotka je tam nic miłego. Przed czym uciekają? Czyżby Big Bad postanowiło się zabawić?

Powrót Spoby, czy potwierdzenie romansu Caleba z Spencer? 
W jednej chwili widzimy Spencer, która nachyla się do pocałunku. Tylko kto był tym szczęściarzem? Niestety, muszę zasmucić fanów Spoby, ale dla mnie był to Caleb. Nie mogłam się dokładnie przyjrzeć, ponieważ rozpraszały mnie kolory i miliony wzorków. Ale jak dla mnie mężczyzna ten miał pulchne policzki, tak jak Caleb. Nie wiem jednak, czy mam się śmiać, czy płakać. 
*przepraszam za jakość zdjeć, jednak trudno bylo mi uchwycić dobry moment*

Co myślicie o najnowszym promo? 

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Podobno na twiterze jeden z reżyserów napisał że to Toby i Spencer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładniej to ktoś napisał do Williama "Proszę powiedz, że to Spencer i Toby się całują", a on na to "Spencer i Toby się całują, zadowolona?"
      Po kilku minutach napisał, że on mówi to co chcemy.
      Dla przykładu ktoś napisał mu "powiedz że niebo jest fioletowe" iii zgadnij co odpisał...Dokładnie to samo co tamta osoba chciała :D

      Usuń
  2. Co do sceny z welonem wydaje mi się, że to raczej nie Hanna. Jak wiadomo tam jest zwyczaj wybierania sukien ślubnych z druhnami, przyjaciółkami. Może Hanna po prostu przymierzyła welon, bez zamiaru kupowania go.

    Jak można połączyć Spencer i Caleba?! No kurde. Kocham ich obu, razem, ale jako przyjaciół! Spoby idealne, a Haleb w ogóle nie ma porównań! Mam nadzieję, że jeśli romans to na krótko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Hanny też tak właśnie myślałam, że może ona tylko go zakłada i nie planuje go kupic. Dowiemy się tego niebawem :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...