Związki/przyjaźnie w PLL #6 - Sparia

W kolejnym poście z serii ,,Związki/przyjaźnie w PLL'' zajmiemy się Sparią, czyli przyjaźnią Spencer i Arii. 
Za pomysły na kategorie ,,Zabawne momenty'' oraz ,,Wzruszające momenty'' (zamiast dramatycznych) bardzo dziękuję czytelniczce Nit ril. 









Spence poznała Arię dzięki Alison, kiedy królowa szkoły poszukiwała osób do swojej świty. Dziewczyny zawsze mogą na sobie polegać i potrafią zrozumieć się bez słów.

Ich przyjaźń oceniamy na :
92%

Zagrożenia dla przyjaźni :
- A

Cytaty :
Spencer : Jesteś taka malutka. I kocham cię!
Aria : Ja ciebie też!

Spencer : Nie jestem przerażająca. Jestem?
Aria : Troszeczkę...

Spencer : Wyglądasz okropnie.
Aria : Dziękuję.

Aria : Która godzina.
Spencer : 5:58
Aria : A teraz?
Spencer : Aria, nadal jest 5:58

Zabawne momenty
1) Spencer : Czy twoja rodzina nie chciałaby mnie adoptować?


2) Spencer: Wow
Aria : Odpuść


3) Spencer : Zniszczę ją.
Aria : Hmmm... Mogę pomóc?


4) Spencer : Gdzie jesteś?
Aria : Jestem tutaj.
Spencer : Jeśli u ciebie syłychać syreny, to ja też powinnam je słyszeć. Juesteś w mieszkaniu Ezry? Jesteś w łóżku?
Aria : Nie, nie jestem.
Spencer : Jesteście razem?
Aria : No tak jakby.
Spencer : Bierze prysznic?
Aria : Poszedł po obiad. Ta rozmowa staje się dziwna.
Spencer : Żeby rozmawiać z przystojnym nauczycielem angielskiego, wciśnij 3.
Aria : Rozmowa skończona.


5) Aria : Mogę to dotknąć?
Spencer : Tak. Aria, to płaszcz, nie mumia.


Wzruszające momenty (No może nie sprawiające, że chce nam się płakać. Pokazują jak bardzo dziewczyny się lubią)

1) Spencer daje Arii bilety, aby mogła pójść z Ezrą do muzeum/na wystawę


2) Aria : Nie jestem na ciebie zła.
Spencer : Naprawdę?
Aria : Tak
Spencer : To dobrze, zorobiłam to bo byłam zdenerwowana, a ty jesteś taka malutka. I kocham cię.
Aria : Ja ciebie też.


------------------

Następną przyjaźnią będzie Spanna, więc zwyczajowo czekam w komentarzach na %.
Zastanawiam się czy nie zrobić kilku postów pod tytułem : ,,Końcówki z A''. Na post przypadałyby końcówki z jednego sezonu. Czy chcielibyście coś takiego?

Udostępnij:

9 komentarze

  1. "Końcówki z A" jest OK, jestem ciekawa.
    Spanna - 100%

    OdpowiedzUsuń
  2. ''Końcówki z A'' bardzo fajny pomysł czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten jeden cytat "Nie jestem przerażająca." to nie powinno być "Nie jestem przerażona" ?
    Spanna to tak chyba na 80%

    OdpowiedzUsuń
  4. 100% uwielbiam Spannę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sparia najlepsza!
    Spanna - 50%

    OdpowiedzUsuń
  6. 90% - kocham ich momenty ^.^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...