SNAPCHAT PLL-POLAND

Hejka.
Jakiś czas temu Nox dostała prośbę byśmy założyły Snapchata dla czytelników do którego każda adminka ma dostęp. Postanowiliśmy to przemyśleć i stwierdziłyśmy, że jest to całkiem dobry pomysł. Jednak potem zauważyłyśmy, że Ajtyna na swoim blogu go założyła więc napisałyśmy do niej, stwierdziła, że jest to nasza decyzja i docenia, że zapytaliśmy. Postanowiłyśmy zrobić ankietę odnośnie tego czy chcecie czy też nie byśmy założyły go. Większość była za złożeniem.
A wiec o to i jest :)

Zachęcamy do dodawania nas!
Na naszym snapie będą na pewno pojawiały się informacje odnośnie postów i...i nie wiem co jeszcze :) 
Może coś dziewczyny już maja na myśli ;)
A jeśli wy macie jakieś propozycje co byście chcieli zobaczyć na naszym snapie to dajcie znać w komentarzach ;)

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Zaraz będą komentarze ze i tak to plagiat...

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie zapytalyscie się mnie, bo to był mój pomysł i głównie to ja prowadzę snapa pllfansite. Czuję się trochę urażona, ale jak już zalozylyscie to nie bede wam kazała usuwać, trudno:) -Julita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem napisałyśmy to Ajtynie o tym, że była pewna kandydatka na adminke to zaproponowała ale wiesz skoro to jej blog to głównie jej czułyśmy się by zapytać :) Ajtyna napisała, że w sumie nie może nam zabronić bo jest to ogólnie dostępna aplikacja. Przepraszam że nie zapytałam ciebie ale przyznam, że myślałam, że to Ajtyna dodaje snapy :)

      Usuń
    2. Przecież tam nie ma żadnej Julity ?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...