Kanadyjskie promo 6x06

Wiem, że był już dziś post ode mnie, ale czemu nie dodać drugiego. 

Sara: Co wiesz o Alison DiLaurentis?
KOSZMAR
NIGDY
Ezra: Owwww... Co to jest?
SIĘ NIE SKOŃCZY
Spencer: Czy kiedykolwiek o tym rozmawiałaś? (Pewnie źle przetłumaczone, bo na początku Spence mówi ściszonym głosem)
Dean: Mam kogoś.
Emily: Ona jest przerażona tym koszmarem.

Na początku Kenneth znajduje zaproszenie/kartkę urodzinową. W opisie i w sneak peaku było wspomniane, że Charles wraca do Rosewood na swoje urodziny.
Wygląda na to, że Aria wróci na wysypisko, które odwiedziła niedawno z Clarkiem i znajdzie lalkę, stworzoną na jej wzór z kołkiem wbitym w oko. Czy to może znaczyć, że Aria wie lub widziała zbyt wiele. W każdym razie z tym wysypiskiem jest coś na rzeczy.
 Z proma wynika również, że Aria podzieli się z Ezrą swoim znaleziskiem.
Później widzimy jakieś kraty i znak ''UWAGA NIEBEZPIECZEŃSTWO''. Czy to oznacza kolejne retrospekcje z Dollhouse?

Udostępnij:

6 komentarze

  1. To był Dean, nie jakiś tam mężczyzna ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poznałam Deana na początku... Ale btw wydaje mi się że on mówi "i can't see you anymore', a to nie znaczy 'mam kogoś'...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK. W pierwszej chwili usłyszałam ''I get someone''.

      Usuń
  3. I znowu ,,biedna'' Sara. Niech ta laska lepiej pójdzie wziąć prysznic...

    OdpowiedzUsuń
  4. dollhouse tam powinno być, a nie dollhause..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Literówka mi się wkradła, ale już poprawione.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...