Oceny stylizacji z 5x04


Hej:) Witam Was z kolejnym postem z serii Oceny stylizacji! Jeśli jesteście ciekawi co sądzę o każdym ze strojów - zapraszam! :)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



ALISON

#1
Strój Alison bardzo mi się podoba. Blondynka fajnie połączyła ze sobą rozpiętą, jeansową koszulę i ciemne, obcisłe spodnie. Całość jest dość zwyczajna, jednak wiemy, że w prostocie siła. ;)
Jestem na TAK.



#2
Wiem, że jest to typowy strój po domu, jednak i w takiej sytuacji można zaliczyć tzw. modową wpadkę. ;) Muszę Wam przyznać, że bardzo nie lubię motywu panterki i żałuję, że Alison właśnie na nią postawiła. Byłabym na tak, gdyby leginsy były czarne, gdyż bluzka jest naprawdę ładna.
W tej sytuacji pozostanę jednak NEUTRALNA.




ARIA

#1
Strój Arii bardzo mi się podoba! Uwielbiam jak na ciuchach są pewnego rodzaju wojskowe klimaty i cieszy mnie to, że brunetka na takie właśnie postawiła. Jej bluza jest świetna i chętnie podebrałabym ją do swojej szafy. ;) Do tego zwykłe jeansy.
Jestem na TAK.



#2
Sama nie wiem jak ocenić ten strój. Sukienka jest przepiękna, ale dlaczego Aria założyła ją na czarną bluzkę z długim rękawem?! To psuje cały efekt. Do tego szary, zamszowy (?) kapelusz, który kompletnie mi się nie podoba.
Pozostanę NEUTRALNA.



#3
Nie jestem pewna do końca pewna, czy Aria ma na sobie komplet, czy oddzielne rzeczy. Mimo wszystko wygląda to naprawdę dobrze. Nie jestem zwolenniczką ''wężowych klimatów'', jednak tutaj nie rzucają się one aż tak bardzo w oczy. Wydaję mi się, że to kwestia bladego koloru, przez który wzór nie jest aż tak widoczny.
Jestem na TAK.




EMILY

#1
Strój Emily bardzo mi się podoba! Jestem zachwycona jej kurteczką, a także plecakiem, który sama planuję sobie kupić. :) Szczególną uwagę zwróciłam jednak na top, a dokładniej na wzór, który na nim widnieje. ;) (Jeśli ktoś jest Potterhead to pewnie wie, o czym mówię)
 Jestem na TAK.



 #2
Czas na strój sportowy, w którym Emily wygląda uroczo. Bluzka ma świetny kolor i idealnie pasuje do sytuacji. Spodnie nie wyróżniają się niczym specjalnym, jednak w ciekawy sposób komponują się z resztą. Do tego warkoczyk, który nadaje uroku całej stylizacji.
Jestem na TAK.



#3
Jestem zachwycona outfitem Em! Kurteczka jest świetna i idealnie komponuje się z resztą czarnych dodatków. Muszę przyznać, że zaliczyłabym ten strój do jednej z moich ulubionych stylizacji Em ze wszystkich sezonów. :)
Jestem na TAK.



#4
Emily ma świetną figurę i zdecydowanie może pozwolić sobie na spodnie, które to pokażą. Outfit jako całość jest dość prosty, jednak właśnie tym u mnie wygrywa. Leginsy są świetne i do tego w idealnym kolorze. Top fajnie współgra z resztą i nie przerysowuje całości.
Jestem na TAK.




HANNA

#1
Muszę przyznać, że stylizacje Hanny z początku 5 sezonu, nie za bardzo do mnie trafiają. Koszula i sweterek (?) w połączeniu ze sobą tworzą naprawdę ciekawy efekt. Są to jednak jedyne rzeczy, które mi się podobają. Według mnie spódnica (przepraszam, ale nie znalazłam dobrej jakości zdjęcia, na której byłoby ją widać) nie pasuje do całości, a fryzura wygląda po prostu źle.
Mimo wszystko pozostanę NEUTRALNA.



#2
Stylizacja Hanny nawet mi się podoba. Obydwie rzeczy są śliczne, jednak wolałabym obejrzeć je oddzielnie. Top wyglądałby świetnie do czarnych spodenek z wysokim stanem, a do spódniczki założyłabym pastelową koszulę. Mimo wszystko muszę ocenić to, co jest. 
Jestem na TAK.



#3
Muszę przyznać, że Hanna wygląda bardzo ładnie! Jestem zachwycona jej bluzką i dodatkiem, który zawiązała sobie pod szyją. Błękitna spódnica tuba jest świetna i idealnie komponuje się z resztą stylizacji.
Jestem na TAK.




SPENCER

#1
Spencer wygląda w tej stylizacji naprawdę ciekawie. Szary sweterek jest śliczny i idealnie pasuje do niebieskiej marynarki. Nie podoba mi się jedynie kolor spodni. Wydaję mi się, że carne rurki lepiej by tu zagrały.
Mimo to jestem na TAK.



#2
Stylizacja Spencer jest świetna! Jestem zachwycona bluzką, jaką wybrała i bluzą, którą chętnie zobaczyłabym w swojej szafie. ;) Cieszy mnie to, że szatynka upięła włosy w warkoczyki, bo wygląda w nich naprawdę uroczo!
Jestem na TAK.



#3
Pewnie wszyscy wiedzą, że styl Spencer jest moim ulubionym. W tym przypadku idealnie się to potwierdza! Koszula jest delikatna i idealnie komponuje się ze zwykłymi jeansami. Plus za ciekawe upięcie włosów. Całość wygląda świetnie!
Jestem na TAK.



Podsumowanie:

TAK - 12/15
NEUTRALNA - 3/15
NIE - 0/15


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co sądzicie o każdej ze stylizacji? Zgadzacie się ze mną? ;)
Piszcie!


Udostępnij:

3 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. zapraszam do pisania zgłoszeń według http://pll-poland.blogspot.com/2015/04/nabor-na-redaktora-na-blogu.html i wtedy się zobaczy :)

      Usuń
  2. ja jestem fanką strojów Hanny i Spencer <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...