Marlene na Twitterze?

Dzisiaj postanowiłam przetłumaczyć wam odpowiedzi Marlene, z chatu o nazwie AskMar (zapytaj Marlene). A więc przejdźmy do postu....
 - Wiesz więcej niż myślisz, że wiesz.
- Mam nadzieje, że 610 odcinek zostawi cię zaskoczonego/rozbitego/usatysfakcjonowanego
- Lato odpowiedzi, to naprawdę lato odpowiedzi. Wszystko zostanie ujawnione. Twarz. Imię. Historia. Kto i dlaczego! 
- Dałam wam wszystkie odpowiedzi. Musicie je poskładać razem.
-Tak, dowiesz się wszystko o A-teamie na końcu 6A.
- Tak, dowiesz się kim jest Black Veil.Ale my nazywamy tą postać Czarną wdową.
- Pan. D jest zdecydowanie szkicowym gościem (?).

Czy tylko ja nie widzę tych odp, które dała nam Marlene?

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Czarna wdowa od razu skojarzyła mi się z Melissą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi także, bo wiadomo, że straciła Ian'a, więc stawiam, że to ona nią jest :>

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...