Kącik porAd #2 - 6x05


Hej:) Zgodnie z planem mam dla Was drugi post ze świeżej jeszcze serii - Kącik porAd!



ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



ALISON


Jaka szkoda, że relacje mojej ulubienicy z ojcem tak bardzo się popsuły! Idealna córeczka okazała się jednak nie być taka perfekcyjna, prawda? Na całe szczęście jak spod ziemi wyrósł Lorenzo! Czy to nie wspaniałe, że Ali wkracza w związek z policjantem akurat wtedy, kiedy niebezpieczeństwo puka do drzwi? Ta dziewczyna to potrafi się ustawić! Nie powinnaś się jednak martwić, Alison. Przecież nie zrobię Ci krzywdy!



ARIA



Oj Aria, Aria! Nie masz co robić i wałęsasz się po złomowiskach z nowo poznanym kolegą? Nie przejmuj się! Pilnowałem, żeby nic Ci się tam nie stało! Słyszałem, że zrobiliście mi zdjęcie? Ten Clark to potrafi uchwycić świetne ujęcia, nie sądzisz? Podobno teraz mam być kobietą? Zdecydujcie się, bo już sam nie wiem co robić!
Mała rada dla Ciebie, Aria - nie wierz we wszystko, co zobaczysz!



EMILY


Duet Emily&Sara chyba przejdzie do historii, nie sądzicie? Muszę przyznać, że wszystko idzie zgodnie z planem! Czy nie zależało mi na tym, żeby nasze kochane Kłamczuchy się od siebie oddaliły? Em jest tak zajęta nową koleżanką, że już prawie w ogóle nie ma czasu dla przyjaciół!
Nie lubię się powtarzać, ale chyba w tym przypadku muszę. Droga Emily, uważaj komu ufasz i kogo zapraszasz pod swój dach!



HANNA


Nasza kochana i waleczna Hanna! Nie sądzicie, że chyba trochę zapatrzyła się na Emily? Blondynka stwierdziła, że skoro biedna i poszkodowana Mona wróciła, to teraz cały świat musi ją traktować jakby była jakimś zagrożonym gatunkiem. Oj Hanna, Hanna! A już zacząłem myśleć, że jesteś od nich mądrzejsza.
Mam dla Ciebie małe pytanie. Jesteś pewna, że możesz ufać Monie? Chyba nie raz udowodniła, że nie jest tego godna.



SPENCER


Czy życie Spencer nie jest pokręcone? Toby przepada nie wiadomo gdzie i już zjawia się nowy kolega, który może troszkę namieszać! Jakby tego było mało, nasza Spenc chyba sama gubi się w tym, co robi. Narkotyki, tajemnicze, nic nieznaczące sny.. A może jednak coś jest na rzeczy? Kim może być dziewczynka z Radley? Myśl Spencer, myśl. Jestem pewny, że dobrze wiesz o czym mówię!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I tak o to kolejny post z serii Kącik porAd dobiegł końca! Co sądzicie o tej serii? Podoba Wam się?

Piszcie! :)

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Super tak się wczulas ze myślałam ze serio A to mówi! Czekam na kolejny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna seriaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej... Nie jest sla was odrobinke dziwne, ze na tym zdjęciu, co Em jest w salobie tatuażu są maski??? Jedna przypomina queen of hearts.... A moze mi sie tylko wydaje hahah

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna seria. Podoba mi się. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boże, czy tylko ja mam taką sadystyczną nadzieję że Sara okaże się zła i będzie chciała coś zrobić Emily? Już mnie ta dziewczyna serio irytuje. Emily, choć zrobić tatuaż. Emily, pomóż mi. Emily, pouciekajmy po ciemnych.uliczkach przed A. Może jeszcze wezmą wspólny prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...