Ezra Charles Fitz? Wakacje z teoriami...#1

NOWA SERIA (informacje na końcu posta) 
Zauważyłam, że czym jesteśmy bliżej finału tym bardziej wszyscy, oskarżają wszystkich o bycie -A. Choć nie jestem za teorią Ezry w roli -A, to postanowiłam napisać coś na ten temat. Czemu nie?


 Zacznijmy od tego - na jakiej podstawie oskarżam Ezre? W końcu nie chcę być jak nasze kłamczuchy, które wyznaczają pierwszą lepszą osobę, która akurat im się napatoczyła. A więc moim tak jakby odnośnikiem do "teorii" są oto te zdjęcia, które jak zawsze odkopałam na Tumblrze:
Zdjęcia pochodzą z odcinka 1x02, kiedy Ezra staje swoim samochodem na drodze tak by Aria mogła do niego wsiąść. Inicjały tego samochodu to: CHV-3269, spróbujmy to rozwikłać. 
C - Charles, H - Harvey, V - Varjak; 
 3-C
2-B 
6-F 
9-I 
 CBFI - Charles FBI (trochę szalone, że niby Charles jest z FBI, ale z drugiej strony...)
BFIC - Brzmi jak B26, albo Chłopak Fittz to Charles (Boy Fitz is Charles)

 Dodawanie 
3+2=5=E   9-6=3=C  9-3=6=F   EZRA CHARLES FITZ?
 Jeśli chcecie szaloną możliwość: 
sezon 3, odcinek 9, 26 minuta (wszystkie liczby z tablicy). Noel i Jenna zapytali Arie o związek z Ezrą. 

Niedługo pojawią się kolejne króciutkie teorie, które wykopałam na Tumblr. 
EDIT
Postanowiłam, że stworzę wakacyjną serie, która toczyć się będzie do letniego finału. Mini teorie pojawiać się będą często, więc nie wyznaczać jednego dnia kiedy będę je dodawać.

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Wow to już jest totalnie pokręcone :D Ciężko uwierzyć, że serial puszczany na amerykański rynek byłby z taką głębią wskazówek ;);) Ale spoko, że ludzie wpadają na takie rzeczy, naprawdę szacunek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Analizując tak każdy odcinek można znaleźć wszystko na każdego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może jest w tym racja, bo w końcu Aria cierpi najmniej, a kiedy była ta scena z losowaniem butelką i padło na Arię, A przesunęło ją na Spencer. Były tam 2 osoby więc może Charles i A współpracują? Zaś Aria jest Red Coat i jest z Ezrą czyli Charlesem? :)
    mój blog zapraszam:
    http://thisismyworld425.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale w pierwszym sezonie tworcy nie wiedzieli jeszcze, kto bedzie A i cala teorie wymyslili przed sezonem trzecim :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...